Jump to content

Gta sa savegames


D3nnisD

Recommended Posts

Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze...

  • ...568KB, dan heb je V1 (savegame)
  • ...562KB, dan heb je V2 (savegame)

Welke versie heb je? Als je dat weet kan je de goede savegame downloaden. Hij moet dan wel werken. Ik denk eerlijk gezegd dat jij versie 2 hebt omdat je dat bericht krijgt. Maar probeer het bovenstaande eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zegt dat dat misschien aan V1 ligt, niet of hij een V1 spel heeft of een V1 savegame download :D

Vreemd dat je trouwens een crash krijgt. Waarom? Je download al een V1 savegame, die werkt niet (wat erop zou moeten duiden dat je V2 hebt). Echter, als je een V1 savegame probeert te spelen met een V2 spel, zou je een nieuw spel moeten krijgen. Hieruit maak ik dus op dat je geen V1 en geen V2 spel hebt. Heb je toevallig een modificatie als N00bmode geïnstalleerd?

@ hierboven: Je kan kijken, maar het lijkt me vreemd..

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt waarschijnlijk de patch gebruikt waardoor je kan modden. Als je Versie 2 had, en je gebruikt de patch dan behoud je gewoon versie 2 maar je kan modden. Dat is het enige verschil. De savegame veranderd niet door de patch. Dat moet je met savegamefiles doen. Dat is dus nergens voor nodig.

Hier is de 100% savegame van Versie 2 ;) Succes en veel plezier ermee! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...