D3nnisD Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Waarom kan je geen savegames downloaden? licht dat aan v1 ofzo? wil graag uitgespeelt hebben kan ik overal in en dan staat alles er al Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) Je hebt dus Versie 1, installeer de onderstaande savegame. Daarna zet je hem in je Gta: San Andreas User Files. Daarna pak je de savegame uit met Winrar. Start Gta: SA, selecteer de savegame, en begin maar met spelen. 100% Savegame V1. Succes. Bewerkt: 19 januari 2009 door MegaPilot Reageren
D3nnisD Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 nope werkt niet, schermpje met : Nietverzenden verzenden Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze... ...568KB, dan heb je V1 (savegame) ...562KB, dan heb je V2 (savegame) Welke versie heb je? Als je dat weet kan je de goede savegame downloaden. Hij moet dan wel werken. Ik denk eerlijk gezegd dat jij versie 2 hebt omdat je dat bericht krijgt. Maar probeer het bovenstaande eens. Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) Hij zegt dat dat misschien aan V1 ligt, niet of hij een V1 spel heeft of een V1 savegame download Vreemd dat je trouwens een crash krijgt. Waarom? Je download al een V1 savegame, die werkt niet (wat erop zou moeten duiden dat je V2 hebt). Echter, als je een V1 savegame probeert te spelen met een V2 spel, zou je een nieuw spel moeten krijgen. Hieruit maak ik dus op dat je geen V1 en geen V2 spel hebt. Heb je toevallig een modificatie als N00bmode geïnstalleerd? @ hierboven: Je kan kijken, maar het lijkt me vreemd.. Bewerkt: 19 januari 2009 door VWO-er Reageren
D3nnisD Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Het is inderdaat 562 maar heb wel gedowngrade :S? Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Je hebt waarschijnlijk de patch gebruikt waardoor je kan modden. Als je Versie 2 had, en je gebruikt de patch dan behoud je gewoon versie 2 maar je kan modden. Dat is het enige verschil. De savegame veranderd niet door de patch. Dat moet je met savegamefiles doen. Dat is dus nergens voor nodig. Hier is de 100% savegame van Versie 2 Succes en veel plezier ermee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.