Jump to content

help!

Recommended Posts

Geplaatst:

Vrienden,

Voor school moet ik een presentatie maken over het Koninklijkhuis, ik probeer een mooie powerpoint presentatie te maken. Aangezien ik een aantal plaatjes heb gevonden op google hebben ze een witte achtergrond. Is het ook mogelijk om die witte velden om het plaatje weg te redenderen? Zodat je de gewone achtergrond ziet en dan het logo/plaatje goed in beeld is?

wapen.jpg

Zou iemand dat voor mij kunnen doen? Mocht het niet kunnen, mag je het ook uitleggen. Dan download ik zelf adobe photoshop cs2 wel even en kan ik het voortaan zelf doen.

Bij voorbaat dank, jeeu

Geplaatst: (bewerkt)

Ik hoop dat hij goed genoeg is, ik heb hem even in alle snelheid moeten doen.

Ferre was me net even iets te snel af. :7

Bewerkt: door MrKooKie
Geplaatst:

Geweldig boys, als ik hem nu in Powerpoint plak, dan heb ik een zwarte achtergrond. Moet ik nog iets aan/uit vinken?

Opslaan als PNG ;)
Het zijn allebei PNG bestanden :Y

Maar de vraag is of hij ook opslaat als PNG hij kan namelijk ook als JPG opslaan

@hieronder: Dat weet ik. Maar hij kan ook hoewel het hier is geupload als PNG kan die altijd nog hebben opgeslagen als JPG

Bewerkt: door zamg0d1

JPEG-extensies kunnen niet transparante gebieden bevatten. Daarom neemt men altijd PNG-extensies als het gaat om transparante gebieden. Dat is dus het nadeel van JPEG, maar daarmee kun je wel mooi plaatjes hebben met minder KB's wat ook voor behoorlijk veel mensen een rol speelt. Je signature hier (plaatje in handtekening onder je posts) mag niet meer zijn dan 100KB dacht ik te menen.

Mvg,

Hackman

Bewerkt: door Hackman
Geplaatst:
Geweldig boys, als ik hem nu in Powerpoint plak, dan heb ik een zwarte achtergrond. Moet ik nog iets aan/uit vinken?

Je moet hem eerst opslaan en dan vanuit PowerPoint openen. Is met alle afbeeldingen met transparante delen wanneer je ze vanuit je browser kopieert.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...