Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Hey leden, ik zat vanochtend gta IV te spelen in free mode met een heleboel andere mensen, de locatie was airport maar ik zat in een helikopter en opeens gebeurde er iets vaags er vloog een ander ventje zonder helikopter naast mij ?? hij volgde me de hele tijd weet iemand hoe je dat kan doen vond het wel grappig.. Graag reactie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Dan heb je wel een grappige fout gevonden. Het zal wel dat die andere ook een heli had gepakt, maar dat zijn verbinding niet goed genoeg was om de heli te laden. Het is denk ik niks serieus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 ik zie ook wel eens mensen keisnel door de grond heengaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Tsja, dat worden bugs genoemd. Er zijn allerlei redenen te bedenken, bijvoorbeeld dat het bij jou niet goed laadt, of dat bij de ander de grond nog niet geladen is maar hij wordt al wel gespawnt, etc... Gewoon een bug, niets om je zorgen om te maken, dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Jammer, had gehoopt dat het een soort cheat was voor de ps3:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.