Venzio Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Ik heb morgen een presentatie, en doe dan over de presidenten van Amerika. Maar ik zoek een filmpje. http://nl.youtube.com/watch?v=lGLwUbT1agY&...feature=related ik heb die gevonden heeft iemand die, of kan ik hem ergens downloaden, Youtube is geblockt op die pc's daar. Dus dat word moeielijk. Dus het liefst of onbekende site, of host wel ff op mijn site. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) Ik heb morgen een presentatie, en doe dan over de presidenten van Amerika.Maar ik zoek een filmpje. http://nl.youtube.com/watch?v=lGLwUbT1agY&...feature=related ik heb die gevonden heeft iemand die, of kan ik hem ergens downloaden, Youtube is geblockt op die pc's daar. Dus dat word moeielijk. Dus het liefst of onbekende site, of host wel ff op mijn site. Er bestaan een aantal gratis tools waarmee je filmpjes van Youtube kan downloaden. Je kan het filmpje dan bijvoorbeeld op een USB-stick mee naar school nemen. Een voorbeeld van zo'n website is keepvid. Je zou natuurlijk ook kunnen proberen de video te embedden op je eigen webspace. Waarschijnlijk zal dit dan echter ook geblokkeerd worden. Aangezien het filmpje gehost wordt door Uitzending gemist kun je ook zoeken op uitzendinggemist.nl. Ik kan je echter niet garanderen dat het filmpje ook op die site staat. Bewerkt: 19 januari 2009 door ViceAgent Reageren
IV trailer Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Als je nog de tijd ervoor hebt: Probeer eens op school youtube.nl te gebruiken in plaats van youtube.com. Dat is eigenlijk precies hetzelfde alleen is onze school deze ingang vergeten. Reageren
Venzio Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 ViceAgent ik download even via die site van jou, dan heb ik een .mp4 kan ik die converteren naar, .wmv of .mp3, dat zoek ik namelijk. Reageren
Ferre Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Of gebruik het IP-adres i.p.v. de domeinnaam. 208.65.153.238 Reageren
Think Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Of gebruik het IP-adres i.p.v. de domeinnaam. 208.65.153.238 Waar vind je het IP adres van een site? Reageren
FerryN Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Of gebruik het IP-adres i.p.v. de domeinnaam. 208.65.153.238 Waar vind je het IP adres van een site? Ik weet het niet, maar voor de ip met het filmpje is dit: 208.65.153.238/watch?v=lGLwUbT1agY Reageren
Robbie007 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Zoek dat toch gewoon een ander filmpje. Er staan veel filmpjes op youtube Reageren
Venzio Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Maar ik zoek een filmpje.http://nl.youtube.com/watch?v=lGLwUbT1agY&...feature=related ik heb die gevonden heeft iemand die, of kan ik hem ergens downloaden, Youtube is geblockt op die pc's daar. Maar wie weet een .mp4 converter to .wmv, ik heb hem voor 9uur nodig. Wie weet ereen? Het moet zonder reclame zijn. Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Zoek dat toch gewoon een ander filmpje.Er staan veel filmpjes op youtube Ik denk dat hij een filmpje bedoelt waarvan het is opgenomen van een Nederlandse zender met ondertiteling in goede kwaliteit. Reageren
Think Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Zoek dat toch gewoon een ander filmpje.Er staan veel filmpjes op youtube Ik denk dat hij een filmpje bedoelt waarvan het is opgenomen van een Nederlandse zender met ondertiteling in goede kwaliteit. Dan moet je allebeide maar eens eerst GOED lezen. Hij zoekt een manier om zijn filmpje via een andere manier dan youtube te laten afspelen, omdat die site door zijn school is geblokkeerd. Reageren
Venzio Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Ik heb Zamzar gebruikt, ik upload het filmpje op mijn site, en op imgdumper. Het is een .wmv nu. Reageren
gemertenaar Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Dan moet je allebeide maar eens eerst GOED lezen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Wat je ook kunt doen is naar de website www.unblockyoutube.com gaan, dit is een site die het ip unblockt van youtube. M'n vrienden en ik maken daar vaak gebruik van. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Beetje laat maar zo is de vid in high kwaliteit: http://nl.youtube.com/watch?v=lGLwUbT1agY&fmt=018 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.