Jump to content

Barack Obama filmpje


Venzio

Recommended Posts

Ik heb morgen een presentatie, en doe dan over de presidenten van Amerika.

Maar ik zoek een filmpje.

http://nl.youtube.com/watch?v=lGLwUbT1agY&...feature=related ik heb die gevonden heeft iemand die, of kan ik hem ergens downloaden, Youtube is geblockt op die pc's daar.

Dus dat word moeielijk. Dus het liefst of onbekende site, of host wel ff op mijn site.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb morgen een presentatie, en doe dan over de presidenten van Amerika.

Maar ik zoek een filmpje.

http://nl.youtube.com/watch?v=lGLwUbT1agY&...feature=related ik heb die gevonden heeft iemand die, of kan ik hem ergens downloaden, Youtube is geblockt op die pc's daar.

Dus dat word moeielijk. Dus het liefst of onbekende site, of host wel ff op mijn site.

Er bestaan een aantal gratis tools waarmee je filmpjes van Youtube kan downloaden. Je kan het filmpje dan bijvoorbeeld op een USB-stick mee naar school nemen. Een voorbeeld van zo'n website is keepvid.

Je zou natuurlijk ook kunnen proberen de video te embedden op je eigen webspace. Waarschijnlijk zal dit dan echter ook geblokkeerd worden. Aangezien het filmpje gehost wordt door Uitzending gemist kun je ook zoeken op uitzendinggemist.nl. Ik kan je echter niet garanderen dat het filmpje ook op die site staat. :)

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

Zoek dat toch gewoon een ander filmpje.

Er staan veel filmpjes op youtube

Ik denk dat hij een filmpje bedoelt waarvan het is opgenomen van een Nederlandse zender met ondertiteling in goede kwaliteit.

Dan moet je allebeide maar eens eerst GOED lezen.

Hij zoekt een manier om zijn filmpje via een andere manier dan youtube te laten afspelen, omdat die site door zijn school is geblokkeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...