christ0s Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) heey ik heb een raar iets als ik met die legerhelicopter naar links draai dan gaat hij schieten maar schieten is bij mij de letter p en links draaien is ctrl hebben julie dit probleem ook ? en hoe kan ik dit veranderen? ps ik speel op pc en bij andre helicopers heb ik er geen last van alleen bij die grote zwarte leger helicopter groetjes christ0s Bewerkt: 20 januari 2009 door christ0s Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Ga naar ingame op Singleplayer is het handigst. Menu -> Controls -> Controls Geavanceerd -> Daar staat PC controls die je kan instellen, zodat jij het makkelijk vind. Reageren
christ0s Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 dat wist ik wel ik heb schieten met helicopter ook op letter p staan en naar lings draaien op rechter ctrl maar al ik in die legereli ctrl klik gaat hij schieten en als ik p druk schiet hij ook maar als ik ctrl druk mag hij niet schieten en dat doet hij wel en dat is het probleem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.