Sasuke Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 Ik heb het niet zo op achtbanen, als ik misselijk wil worden door snelheid ga ik wel op de motor .. Maar we gaan met "mentordag" naar Walibi Flevo. dus.. we shall see ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 De goliath is inderdaad erg gaaf! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AthenicSword Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 Die Kraken was echt een aparte ervaring. Heb er wel lang voor moeten wachten maar het was wel uniek. (en ja ik ben in seaworld geweest) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 ik vind de el condor in walibi world(sixflags) het leukst en vooral als je voorin zit dan weet je helemaal niet waar je blijft als je geen vaste grond onder je voeten hebt in welk park zit TYPHOON?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 De VogelRock in de efteling is cool! je zit helemaal in het donker, heerlijke 8baan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 Achtbanen is iets waar ik altijd al dol op ben geweest.. - Goliath, super baan. Als je beneden staat lijkt het helemaal zo steil niet, maar als je erin zit.. wooooow echt geweldig! Ik kan je wel aanraden om in het voorste karretje te gaan, dat is zo veel beter dan in een ander karretje, je zal er waarschijnlijk iets langer voor moeten wachten, maar dat is het zeker waard! Altijd in de voorste als je kan! - Superman, heeft nu een andere naam gekregen geloof ik, maar het is in ieder geval dat ding vlak na de ingang aan de linkerkant, die achtbaan waarbij je afgeschoten wordt zeg maar. Ook geweldig, die acceleratie is echt zo snel, voor de baan zelf hoef je het niet te doen want die is niet bijster spectaculair.. maar dat accelereren.. heerlijk! - Robin Hood, daar stond ik nog versteld van eigenlijk! Had vooraf niet zo veel ervan verwacht, maar we waren overal al ingeweest dus we dachten 'dan gaan we ook nog maar even in de Robin Hood'.. Maar dat ding was nog best leuk ook, ging een heel stuk sneller dan ik verwacht had! Geen loopings oid. maar hij ging wel behoorlijk rap, en hij is lekker lang. Dit jaar uiteraard weer naar Walibi World, begin Juli. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 @Mathiz: Bobbejaanland,België Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 alles wat over de kop gaat wordt ik ziek in dus die vallen af, ik vindt de revolution echt een vette achtbaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 ik vind de thyfoon er wel cool uit zien foto: Je moet er zelf zijn ingeweest he Staat in de eerste post ik had dus net gegeten <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 (bewerkt) dat is dus de superman in six flags je moest de achtbaan zelf hebben gedaan, ben jij naar amerika geweest dan om deze superman te doen? Bewerkt: 28 april 2005 door zupadomien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 (bewerkt) Goliath @ Six Flags (nu Walibi World :blink: ) Rustig omhoog, en dan stijl naar beneden en dat 2 keer. (Met de handen los.. hehe ^^ ) Bewerkt: 28 april 2005 door MClaw Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 Ik vind Millenium Force in Six Flag America de coolste ik ben er alleen niet zelf ingeweest dus ik ga voor Superman The Ride! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) de kingda ka, de hoogste en snelste ter wereld :o :lol: wel niet ingeweest maar ik wou toch even deze foto laten zien :o :o :o :o :o offtopic : leuk huisje om in te wonen :lol: Bewerkt: 1 mei 2005 door zupadomien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Goliath @ Six Flags (nu Walibi World :blink: ) Rustig omhoog, en dan stijl naar beneden en dat 2 keer. (Met de handen los.. hehe ^^ ) Wat een heerlijk gevoel geeft dat hea! Net of je na beneden valt je krijgt dan ook zon gek gevoel in je buik Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 de kingda ka, de hoogste en snelste ter wereld :o :lol: wel niet ingeweest maar ik wou toch even deze foto laten zien :o :o :o :o :o offtopic : leuk huisje om in te wonen :lol: Haha,moet je als je naar benenden gaat kotsen. :lol: Ik vind de vogel rok ofzo in de efteling het mooist want ik heb een fobie voor achtbanen en hoogtes. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts