jack456 Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 ik vind de Goliath super vet in sixflagsholland! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 ik vind de Goliath super vet in sixflagsholland! Je bedoelt nattuurlijk in: Walbi World Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 uhhhh. e*kel, de goliath staat niet in walibi world... <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loek Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 Six flags is weer walibi world geworde :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 uhhhh. e*kel, de goliath staat niet in walibi world... <_< Schelden is niet toegestaan, Six Flags is Walibi world en jouw post is spam! Dit doe je vaker, niet ergens mee bemoeien waar je geen verstand van hebt. <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loek Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 (bewerkt) Stampida in Port avontura is ook vet :lol: Bewerkt: 6 mei 2005 door Loek Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 (bewerkt) Stampida in Port avontura is ook vet :lol: Nee das pas echt een vervelende achtbaan. Ik ben der vandaag ingeweest. Je wordt helemaal door je karretje gesmeten. Had gelijk na die achtbaan last van hoofdpijn. En ik had niet het gevoel dat ik er veilig inzat. Kwa veiligheid bars Bewerkt: 6 mei 2005 door ewoud Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loek Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 Stampida in Port avontura is ook vet :lol: Nee das pas echt een vervelende achtbaan. Ik ben der vandaag ingeweest. Je wordt helemaal door je karretje gesmeten. Had gelijk na die achtbaan last van hoofdpijn. En ik had niet het gevoel dat ik er veilig inzat. Kwa veiligheid bars Zit je dan in salou?? Ik vond umh vet. Maar het is meestal met houten achtbanen dat je door elkaar geschud word.. :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 Goliath!! super vet el condor zeker vet Superman the ride, heb gelezen dat hij nu de Xpress heet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 die achtbaan is wel wreed jah maar ik had een paar dagen terug die ook gepost maar dan die van amerika Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 el condor zeker vet Pfwuuut.. El Condor was irritant. Je knalt elke kant op met je hoofd en als je je hoofd stijf houd heb je na de baan last van je nek. *huilt*..' Iig, Superman was lachen, als je wordt gelanceerd. :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 ja dat lanceren is vooral vet de achtbaan zelf is niet zo heel bijzonder Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 Ik ken niet zoveel achtbanen. Ga 19 mei met de klas naar Walibi world (eerst six flags). we hebben dat gewonnen, daarna post ik wel, welke ik de vetste vond. Heb al een paar tips gehad. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 10 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 Stampida in Port avontura is ook vet :lol: Nee das pas echt een vervelende achtbaan. Ik ben der vandaag ingeweest. Je wordt helemaal door je karretje gesmeten. Had gelijk na die achtbaan last van hoofdpijn. En ik had niet het gevoel dat ik er veilig inzat. Kwa veiligheid bars Zit je dan in salou?? Ik vond umh vet. Maar het is meestal met houten achtbanen dat je door elkaar geschud word.. :rolleyes: Ja ik zat in salou in het pretpark hotel van port avontura elke dag gratis toegang en het beste de expres* gelijk vooraan in de rij. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 (bewerkt) Space Mountain, in Disneyland, ik mocht er helaas nog nie in, te klein. op een bordje: High speed Mijn zus en men moeder gingen erin, en je wordt gewoon afgeschoten. Toen ons ma eruit kwam waren haar schouders verbrand, net zo verbrand als hoe je dor de zon verbrand. en zo van binnen: Ik ken niet zoveel achtbanen.Ga 19 mei met de klas naar Walibi world (eerst six flags). we hebben dat gewonnen, daarna post ik wel, welke ik de vetste vond. Heb al een paar tips gehad. Is dat toevallig met een niet rokers actie ofzo iets, zoiets hadden wij in de klas, konden we ook naar Six flags winnen, of naar Wenen, ofniet BoterBal? Bewerkt: 13 mei 2005 door stino Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts