Timske Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Hey, ik heb de tutorial van Puma gebruikt om mijn models ingame te zetten. Alles heel nauwkeurig gedaan enzo. Alleen mijn model zie ik wel in MEd. Maar niet ingame. Help mij? Ik ga binnekort een wapen ingame zetten. Kijken of dat wel lukt. Reageren
Puma Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Het zou kunnen dat je model te sterk geprelight is, waardoor het onzichtbaar wordt ingame. Is het object wel voelbaar (COL), en als je op de plaats waar het object zou moeten staan, de camera ronddraait, verschijnt het niet opeens (soms zijn SU-models zo buggy dat je ze maar van bepaalde kanten kunt bekijken)? Reageren
Timske Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Het zou kunnen dat je model te sterk geprelight is, waardoor het onzichtbaar wordt ingame. Is het object wel voelbaar (COL), en als je op de plaats waar het object zou moeten staan, de camera ronddraait, verschijnt het niet opeens (soms zijn SU-models zo buggy dat je ze maar van bepaalde kanten kunt bekijken)? Nah sloeg het prelighten over Maar het is ingame ook niet voelbaar. Reageren
Beagle Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Het zou kunnen dat je model te sterk geprelight is, waardoor het onzichtbaar wordt ingame. Is het object wel voelbaar (COL), en als je op de plaats waar het object zou moeten staan, de camera ronddraait, verschijnt het niet opeens (soms zijn SU-models zo buggy dat je ze maar van bepaalde kanten kunt bekijken)? Nah sloeg het prelighten over Maar het is ingame ook niet voelbaar. Weet je zeker dat de coordinaten goed zijn? Komma's in punten veranderd? Wat ook érg belangrijk is, is dat je je model wel geschaalt hebt. Want het kan dus zijn dat het zó groot is, dat je er in zit... Vandaar dat je ook niks voelt. Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 (bewerkt) Het zou kunnen dat je model te sterk geprelight is, waardoor het onzichtbaar wordt ingame. Is het object wel voelbaar (COL), en als je op de plaats waar het object zou moeten staan, de camera ronddraait, verschijnt het niet opeens (soms zijn SU-models zo buggy dat je ze maar van bepaalde kanten kunt bekijken)? Hey Puma, Ik heb dit probleempje ook. Ik had mijn models ook geprelight, je tutorial was goed uitgelegd enzo, maar moet je echt 5 van zo'n lichten erop plaatsen? Want ik deed namelijk een Area Colli ofzo iets. 'Waves, Twix - Goed dat jij ook models ingame kan zetten Timske, mag ik je models eens zien. Bewerkt: 22 januari 2009 door GTA_PEEKCITY Reageren
Timske Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Is het model op schaal? Yep. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.