Jump to content

GTA IV loopt vast bij Prison


Ben_Visser_

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik heb het volgende probleem. Elke keer als ik langs de gevangenis rij loopt mijn PC vast. Dus ik kan nu niet de laatste missie spelen van GM aangezien die in de gevangenis afspeelt. Voor de rest heb ik totaal geen problemen met GTA. Het spel draait op 1920 x 1200 met alles op redelijk hoog, heb dan ca 30 tot 45 fps.

Specs niet onbelangrijk:

Q9550

XFX GTX 260 Black edition (nieuwste drivers 6 jan 2009)

4 GB Ram DDR 3

Vista 64 Bit

Hebben meer personen dit probleem en is het op te lossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je dan GTA even opnieuw moet installeren. Misschien is er een belangrijk bestand bij de installatie niet goed gekopieerd. Aan je specs kan het in ieder geval niet liggen.

Kun je met Multiplayer/deathmatch wel in de gevangenis komen btw?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je dan GTA even opnieuw moet installeren. Misschien is er een belangrijk bestand bij de installatie niet goed gekopieerd. Aan je specs kan het in ieder geval niet liggen.

Kun je met Multiplayer/deathmatch wel in de gevangenis komen btw?

Via LAN kan ik wel bij de prison komen maar online niet....

Gaan mijn save bestanden niet verloren als ik opnieuw installeer? Aangezien ik ook al ben teleurgesteld toen ik deze pc ging aanschaffen. (kunnen namelijk niet save bestanden overzetten).

Bewerkt: door Ben_Visser_
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je dan GTA even opnieuw moet installeren. Misschien is er een belangrijk bestand bij de installatie niet goed gekopieerd. Aan je specs kan het in ieder geval niet liggen.

Kun je met Multiplayer/deathmatch wel in de gevangenis komen btw?

Via LAN kan ik wel bij de prison komen maar online niet....

Gaan mijn save bestanden niet verloren als ik opnieuw installeer? Aangezien ik ook al ben teleurgesteld toen ik deze pc ging aanschaffen. (kunnen namelijk niet save bestanden overzetten).

Wanneer je de uninstaller gebruikt zal hij vragen of je ook de savedgames wil deleten. Herinstallatie is geen probleem wat dit betreft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...