Jump to content

Social Club


X-Qyeh

Recommended Posts

Ik heb hierover niks kunnen vinden met de zoekmachine, dus daarom vraag ik het maar even.

Regelmatig als ik GTA IV speel logt Social Club ineens uit. Nu log ik dan altijd in en dat werkt wel. Ten eerste al zeer irritant dat ie steeds uitlogt. Nu wil ik dus weer inloggen maar dat lukt maar niet. En ik wil niet in offline mode spelen, want ik wil multiplayer doen. Als ik dus inlog krijg ik de melding: 'Could not connet to Rockstar Games Social Club. Please check your network...'. Daaraan kan het niet liggen, want even daarvoor deed ie het nog wel en mijn internet doet het pefect. :D Wanneer ik even probeer met een ander wachtwoord in te loggen krijg ik de melding dat het wachtwoord fout is, dus dat zal het ook niet zijn....

Ojah, op de site van Social Club kan ik wel gewoon inloggen. :/

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit eventueel oplos? ^_^

Bewerkt: door X-Qyeh
Link to comment
Delen op andere websites

installeer gta 4 opnieuw (maar dan zonder internet) als die klaar is met installeer doe je de internet kabel weer in :Y

Weet je zeker dat er geen andere mogelijkheid is buiten het opnieuw installeren van GTA IV? Dadelijk kan ik mijn savegame niet meer openen of doet hij het nog niet.. :puh: Maar als er echt niets anders op zit... :/

Kunnen jullie er trouwens wel in op dit moment?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit probleem had ik vanmiddag ook en ik kan nu weer inloggen. Hopelijk kan jij dat ook weer. Er zal vast wel een storing zijn geweest. :Y

soms zijn er inderdaad storingen bij Social Club. Dat zie je ook met CoD World at War waar je je accountgegevens moet downloaden voordat je kan spelen. Deze ontwikkeling zie ik als een slechte zaak... :N

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem is opgelost, moest gewoon een tijdje wachten. Ook op GTAForums.com heb ik het gevraagd, daar hadden meer mensen er last van. Wat dus als een opluchting voelde. :)

Het gebeurt meer, maar omdat het deze keer zo lang duurde ging ik me zorgen maken... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...