Jump to content

Savegame voor de enerlaatste missie


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

Heey allemaal,

heeft er iemand een savegame waar alleen storyline missies zijn gedaan,, en geen cheats zijn gebruikt en waar je nu bij de laatste missie bent,

ik wil heel graag het archiefment you completed the storyline en dat je het binnen 30 uur hebt voltooid alleen het lukt mij niet om het binnen 30 uur te doen

Link to comment
Delen op andere websites

Is het voor PS3, Xbox360 of PC?

Savegames voor PC (Engels)

Savegames voor PS3 (Nederlands)

Ik dacht dat je voor Xbox360 geen savegames kunt uitwisselen (maar misschien is daar nu al een oplossing voor gevonden...).

Sowieso vraag ik me af of je een achievement zo kunt halen... Ik raad je aan om het gewoon zelf te proberen: altijd taxi nemen (sneller), auto-save aanzetten en zo regelmatig de savegame opnieuw laden als je een eind uit de buurt bent, savegame opnieuw laden als je mission failed is of je wasted/busted bent en alleen storyline-missies doen, dan lukt het vast. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Is het voor PS3, Xbox360 of PC?

Savegames voor PC (Engels)

Savegames voor PS3 (Nederlands)

Ik dacht dat je voor Xbox360 geen savegames kunt uitwisselen (maar misschien is daar nu al een oplossing voor gevonden...).

Sowieso vraag ik me af of je een achievement zo kunt halen... Ik raad je aan om het gewoon zelf te proberen: altijd taxi nemen (sneller), auto-save aanzetten en zo regelmatig de savegame opnieuw laden als je een eind uit de buurt bent, savegame opnieuw laden als je mission failed is of je wasted/busted bent en alleen storyline-missies doen, dan lukt het vast. ;)

het is voor de ps3,

ik heb net ook een savegame gedownload en toen kreeg ik de melding:

je hebt deze savegame niet zelf gecreeert en dan begint die new game

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt hier toch die Wrapper voor nodig? Heb je die al gedownload, misschien werkt het daarom niet.

Onzin, dat is alleen voor PC savegames, en "ramonlol" zei duidelijk dat hij het nodig had voor de PS3.

Waarschijnlijk zit er gewoon een beveiliging op waardoor je de achievement niet krijgt, wat naar mijn idee ook logisch is. Anders zou je de achievements kunnen halen terwijl je er niets voor doet...

Dan zit er niet veel anders op dan het zelf proberen. Nog wat tips van WikiGTA (klik).

Liberty City Minute

* Sla de cut scenes over, het gaat immers om een snelle tijd en niet het verhaal.

* Maak gebruik van de Taxi's en sla de rit zelf over.

* Zet de Autosave functie aan en laad het spel als de volgende missie dichterbij je safe house is dan je huidige locatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt hier toch die Wrapper voor nodig? Heb je die al gedownload, misschien werkt het daarom niet.

Onzin, dat is alleen voor PC savegames, en "ramonlol" zei duidelijk dat hij het nodig had voor de PS3.

Waarschijnlijk zit er gewoon een beveiliging op waardoor je de achievement niet krijgt, wat naar mijn idee ook logisch is. Anders zou je de achievements kunnen halen terwijl je er niets voor doet...

Het probleem is dat die savegames gemaakt zijn vóór de Trophies uitkwamen, waardoor al deze savegames ongeldig zijn. Mochten jullie nu nog een savegame lijst maken dan zouden alle trophies wél nog te behalen zijn. :)

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt hier toch die Wrapper voor nodig? Heb je die al gedownload, misschien werkt het daarom niet.

Onzin, dat is alleen voor PC savegames, en "ramonlol" zei duidelijk dat hij het nodig had voor de PS3.

Waarschijnlijk zit er gewoon een beveiliging op waardoor je de achievement niet krijgt, wat naar mijn idee ook logisch is. Anders zou je de achievements kunnen halen terwijl je er niets voor doet...

Het probleem is dat die savegames gemaakt zijn vóór de Trophies uitkwamen, waardoor al deze savegames ongeldig zijn. Mochten jullie nu nog een savegame lijst maken dan zouden alle trophies wél nog te behalen zijn. :)

Dus als je bijv. de Missie in het Museum als Savegame hebt gedownload krijg je géén Achievement/Trophie?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...