Revolution-Designer Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Hallo iedereen, ik heb een probleempje met het exporteren van models vanuit 3ds max. 3 dagen geleden kon ik nog gewoon models en cols exporteren en dan kon ik ze in de mapviewer gewoon normaal zien. Sinds gisteren heb ik het probleem dat ik mijn model niet kan zien of alleen maar een paar vage textures. Ik heb daarnet even een eilandje gemaakt en zo ziet hij eruit in 3dsmax: En zo ziet hij eruit in de mapviewer: Kan iemand me alsjeblieft helpen? Alvast bedankt, Grtz RD Reageren
HA5H Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Hallo iedereen, ik heb een probleempje met het exporteren van models vanuit 3ds max.3 dagen geleden kon ik nog gewoon models en cols exporteren en dan kon ik ze in de mapviewer gewoon normaal zien. Sinds gisteren heb ik het probleem dat ik mijn model niet kan zien of alleen maar een paar vage textures. Ik heb daarnet even een eilandje gemaakt en zo ziet hij eruit in 3dsmax: En zo ziet hij eruit in de mapviewer: Kan iemand me alsjeblieft helpen? Alvast bedankt, Grtz RD Welk programma'tje is dat als ik vragen mag? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) Welk programma'tje is dat als ik vragen mag? GTA Map Editor versie 0.1a. Bewerkt: 19 januari 2009 door Revolution-Designes Reageren
Puma Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Crashed het spel ingame of tijdens het laden? Zo nee, is de COL ingame wel voelbaar? Crashed de map-editor als je het object toevoegt? Heb je het te sterk geprelight, zodat het onzichtbaar wordt (ervaring)? Als je het model opnieuw in 3dsMax importeert, wat zie je dan (textures)? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Crashed het spel ingame of tijdens het laden? Zo nee, is de COL ingame wel voelbaar? Crashed de map-editor als je het object toevoegt? Heb je het te sterk geprelight, zodat het onzichtbaar wordt (ervaring)? Als je het model opnieuw in 3dsMax importeert, wat zie je dan (textures)? Het spel crasht niet, je kunt gewoon naar de plaats gaan waar het object hoort te staan. De COL is ingame voelbaar. De map-editor crasht niet, ik kan het object gewoon toevoegen. Ik heb (nog) niet geprelight, ik heb het wel geprobeerd maar het hielp niet. Dit heb ik nog niet geprobeerd. Grtz RD Reageren
GTA:SA Freakz :p Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik heb een vraag over het niet-laden dankzij een mod Ik heb paar dagen geleden weer Gta Sa in de kast gevonde en dagt laat ik hem instaleeren Dus ik heb het een tijde gespeeld tot dat een vriend van me erop wees dat ik OOK een runner in het spel kon krijgen ( Ik heb er een in het egt ) Dus dat leek me een geweldig plan Dus ik ben beetje gaan lopen rondneuzen en kwam uit bij de runner mod er stond bij dat ik het alleen kon doen met een v1 patch Dus ik heb die Patch gedownload ( V1.01 ) En daarna de mod gedaana En sins dien loopt hij telkens vast bij het laden en krijg ik een error... Ik heb al 100 keer gta ge-uninstaled en de gehele map met de hand verwijdert en het wil gewoon niet lukken Iemand? Reageren
Puma Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik zou het niet weten, begin met het maken van een eigen topic zou ik zeggen, mensen verwachten niet dat jij zoiets post in een topic genaamd "Model probleem". Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Jammer genoeg is mijn probleem nog steeds niet opgelost. Heeft iemand nog een idee hoe ik dit kan oplossen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.