Jump to content

Aanrijdingen.


GTAGibson

Recommended Posts

Hallo GTAF Mensjes :)

Ik had een vraagje,

Is het normaal dat in Flint Country zoveel motoren worden aangereden door grote trucks?

Want elke keer als ik daar ben dan zie ik tientallen motoren liggen met mensen ernaast en stil staande ingedeukte trucks!!

Hoe komt dit?

Greetz,,,,

GTAGibson

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    7

  • The Hulk

    5

  • GTAGibson

    5

  • _KoE_Mzungu

    3

Op autosnelwegen is dit normaal aangezien de Pedestrians(mensen) met voertuigen te snel spawnen waardoor er botsingen ontstaan. Een voorbeeld dat ze te snel spawnen is de zogenaamde 'motorclubs'. :7 Ik zag eens 7 Freeways achter elkaar rijden. :puh: Dit is dus volkomen normaal.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Het gebeurd bij mij niet alleen door voertuigen die te snel spawnen, ook als peds van rijstrook willen wisselen en er dan net een andere auto naastrijd met een botsing tot gevolg. Ook knallen ze bij mij tegen politiewagens aan, die zowiezo met een normale snelheid op snelwegen rijden.

Ook gebeurd het niet alleen in Red Country, het wil ook gebeuren in Los Santos, Bone Country, Las Venturas en heel soms als ik net de snelweg oprijd in San Fierro. Maar ter voorbeeld van het te snel spawnen zag ik laatst nog een stuk of 10 Wayfahrers achter elkaar :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

De 'engine' van SA is idd niet echt optimaal m.b.t. het verkeer. Waar ik regelmatig 'last' van heb is als de weg voor mij vrij is en ik eventjes achterom kijk, dat daarna ineens een aantal voertuigen voor mij rijden die daar zojuist helemaal niet waren. En aangezien ik 9 v/d 10 keer plankgas rij knal ik daardoor altijd tegen zo'n voorligger op die daar spontaan verschenen is. Soms kan ik ze nog net op tijd ontwijken of moet ik vol in de remmen (rem + handrem) om onnodige schade te voorkomen. Daarnaast is er nog zoiets als een 'Traffic Glitch', verkeer rijdt dan vaak achteruit of je ziet twee auto's die in elkaar "gespawned" zijn - waardoor ze uiteindelijk beide ontploffen (ze zitten half in elkaar). Zelf heb ik niet zo'n last van die zogenaamde motorbendes, wel dat er soms een motor op de snelweg ligt zonder dat er een bestuurder in de buurt te zien is. Maar dat zou ook te maken kunnen hebben met die zogenaamde 'Traffic Glitch'. Deze glitch (en nog een aantal andere glitches) is, alleen voor PC savegames, te repareren op de site van hmvartak: >>klik<<

De oorzaak van deze glitch schijnt te liggen in bepaalde timers, als je je savegame hebt gerepareerd m.b.t. deze glitch zal je bij je stats zien dat de gespeelde tijd op 0:00 is gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook soms op de snelweg rij ik lekker snel. Botst een ped tegen een cop car aan, en daar door knal ik weer tegen die cop car aan en krijg ik een ster. En dan denk ik altijd waarom gaat de politie niet achter hen aan!?

@hierboven

Hey! oke dat brengt meer duidelijkheid!

PS:

Dit bedoel je?

gtasa-20090101-150946.png

Bewerkt: door GTAGibson
Link to comment
Delen op andere websites

Moet je daarvoor in een Banshee rijden?

ik vind meestal wel sonde als je het spel speelt zonder cheats en dan een dure auto hebt en hij wordt gebeukt.

Nee hoor, elke andere normale auto is daarvoor geschikt.
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik door de grote steden rij (Los Santos, Las Venturas en San fierro) of ik rij ernaar toe dan rijd ik meestal op een moter. Omdat ik dat een stuk sneller vind gaan. Je kunt namelijk alles ontwijken en kunt makkelijk binnendoor weggetjes nemen. En je hebt ook minder kans op aanrijdingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...