Robbie007 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Een jaartje geleden bracht Windows "Windows Vista" op de markt. Het werd een groot succes. Maar ik hoorde onlang geruchten dat Windows Vista slecht zou zijn. Is dat waar? Wat is er slecht aan Windows Vista?
Fedmas Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Hey, De Basic versie van Vista is ronduit slecht, maar de andere 2 versies niet (ik bedoel Premium en Ultimate. Al, geef ik toch mijn voorkeur aan Xp, weet niet waarom, is gewoon zo. Ik heb wel een Vistaskin erop gegooit, want ik vind vista mooier.
Robbie007 Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Hey,De Basic versie van Vista is ronduit slecht, maar de andere 2 versies niet (ik bedoel Premium en Ultimate. Al, geef ik toch mijn voorkeur aan Xp, weet niet waarom, is gewoon zo. Ik heb wel een Vistaskin erop gegooit, want ik vind vista mooier. Oke, bedankt. Ik ga nu voor mijn nieuwe laptop Windows Vista Ultimate aanschaffen.
Revolution-Designer Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Dit topic hoort trouwens bij Software in het computer talk gedeelte.
Hackman Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Ik vind het eigenlijk zo dat XP de shit heeft en Vista het mooi zijn. Dus daarom propt iedereen met XP gewoon een mooie Vista skin erop en zijn ze gelukkig. Ook plezier dus zonder die domme en onnodige irritante beveiligingen die uiteindelijk toch niks helpen. Het enige wat Vista doet is mooi ogen, maar wat heb je eraan als dat ding haast niks kan verdragen/doen? Mvg, Hackman
Fedmas Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Ik vind het eigenlijk zo dat XP de shit heeft en Vista het mooi zijn. Dus daarom propt iedereen met XP gewoon een mooie Vista skin erop en zijn ze gelukkig. Ook plezier dus zonder die domme en onnodige irritante beveiligingen die uiteindelijk toch niks helpen. Het enige wat Vista doet is mooi ogen, maar wat heb je eraan als dat ding haast niks kan verdragen/doen?Mvg, Hackman Hey, Vista is inderdaad het mooi zijn, maar ook zijn er dingentjes die Vista heeft die wel weer handiger zijn, zoals dat het meer RAM geheugen aankan.
David22 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Vista is niet slecht, maar het probleem met Vista is dat sommige (oude) software niet (meer) werkt op Vista. Het mag dan mooier zijn, maar het is ook veel zwaarder en groter. Ik gebruik in de tussentijd al meer als 1½ jaar Vista, en het bevalt me prima.
FerryN Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Ik vind het eigenlijk zo dat XP de shit heeft en Vista het mooi zijn. Dus daarom propt iedereen met XP gewoon een mooie Vista skin erop en zijn ze gelukkig. Ook plezier dus zonder die domme en onnodige irritante beveiligingen die uiteindelijk toch niks helpen. Het enige wat Vista doet is mooi ogen, maar wat heb je eraan als dat ding haast niks kan verdragen/doen?Mvg, Hackman Hey, Vista is inderdaad het mooi zijn, maar ook zijn er dingentjes die Vista heeft die wel weer handiger zijn, zoals dat het meer RAM geheugen aankan. Als je de 64-bit hebt ja, de 32-bit doet dat niet.
GTAgangsta Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Ik vind Vista slecht. Het ziet er allemaal mooi uit enzo, maar van alles zit op een andere plek en hij neemt veel van je geheugen. Ik raak erin verdwaald. Nee, Vista is niet voor mij besteed Greetzz GTAgangsta
Robbie007 Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Ik vind Vista slecht.Het ziet er allemaal mooi uit enzo, maar van alles zit op een andere plek en hij neemt veel van je geheugen. Ik raak erin verdwaald. Nee, Vista is niet voor mij besteed Greetzz GTAgangsta Bedankt voor de hulp. Maar wat moet ik nu doen? Op mijn nieuwe laptop staat Vista?
GTAgangsta Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Ik vind Vista slecht.Het ziet er allemaal mooi uit enzo, maar van alles zit op een andere plek en hij neemt veel van je geheugen. Ik raak erin verdwaald. Nee, Vista is niet voor mij besteed Greetzz GTAgangsta Bedankt voor de hulp. Maar wat moet ik nu doen? Op mijn nieuwe laptop staat Vista? Gwn XP cd erin stoppen en installeren. en als dat niej lukt naar de winkel terug gaan en vragen of ze dat ff willen doen greetzz
Jowx Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Dit topic staat verkeerd, daarnaast zijn er in Software genoeg topics over te vinden.. Verplaatst naar Software.. *Zwaait naar Thundercover en klikt slotje dicht..*
Recommended Posts