Woody268 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 ik had op GTA sa de mod voor het water niveau te stijgen geinstaleerd maar ik was die beu en ik zete het niveau op 0.0 en verwijderde het bestand. maar dat helpt niets want da treintunnels staan nog onderwater en op lage plaatsen ook maar daardoor kan ik de missie Snail Trail niet doen want die persoon stapt uit de trein en het staat daar onder water dus sterft die en is mijn missie mislukt dus ik zit vast op GTA sa kan iemand mij helpen pls hartelijke dank woody Reageren
Crypteq Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) ik had op GTA sa de mod voor het water niveau te stijgen geinstaleerd maar ik was die beu en ik zete het niveau op 0.0 en verwijderde het bestand.maar dat helpt niets want da treintunnels staan nog onderwater en op lage plaatsen ook maar daardoor kan ik de missie Snail Trail niet doen want die persoon stapt uit de trein en het staat daar onder water dus sterft die en is mijn missie mislukt dus ik zit vast op GTA sa kan iemand mij helpen pls hartelijke dank woody Welke gta sa mod? Ik kan eventueel de water.dat & water1.dat uploaden... >>> 300e bericht <<< Bewerkt: 19 januari 2009 door BC7 Reageren
Woody268 Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 ik had op GTA sa de mod voor het water niveau te stijgen geinstaleerd maar ik was die beu en ik zete het niveau op 0.0 en verwijderde het bestand.maar dat helpt niets want da treintunnels staan nog onderwater en op lage plaatsen ook maar daardoor kan ik de missie Snail Trail niet doen want die persoon stapt uit de trein en het staat daar onder water dus sterft die en is mijn missie mislukt dus ik zit vast op GTA sa kan iemand mij helpen pls hartelijke dank woody Welke gta sa mod? Ik kan eventueel de water.dat & water1.dat uploaden... >>> 300e bericht <<< water.exe Reageren
Crypteq Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) Ik bedoelde een link naar de mod.... Maar laat maar. Hier heb je de water.dat en de water1.dat. Pak het uit met bijv: Winrar en kopieer water.dat en water1.dat naar de map data in je gta sa map. water.rar @Hieronder Ik niet ik denk dat je: woody268 Bedoelt. Dat topic was gesloten. En hij had nog geen antwoord op zijn vraag. Bewerkt: 19 januari 2009 door BC7 Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) Erhm.. dit is nu al het 2e topic waarin je deze vraag stelt. EDIT: Om precies te zijn, in dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...p;#entry1241262 Bewerkt: 19 januari 2009 door WaRioRZ Reageren
Woody268 Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Ik bedoelde een link naar de mod....Maar laat maar. Hier heb je de water.dat en de water1.dat. Pak het uit met bijv: Winrar en kopieer water.dat en water1.dat naar de map data in je gta sa map. water.rar @Hieronder Ik niet ik denk dat je: woody268 Bedoelt. wa bedoelde met pak het uit met bijv: winrar Reageren
Crypteq Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 wat bedoelde je met pak het uit met bijv: winrar Het staat in een .RAR archief, eigenlijk hetzelfde als een .Zip archief. Download Winrar en installeer het programma en dan kan je het net als een .ZIP archief, Het .RAR bestand uitpakken Reageren
Woody268 Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 wat bedoelde je met pak het uit met bijv: winrar Het staat in een .RAR archief, eigenlijk hetzelfde als een .Zip archief. Download Winrar en installeer het programma en dan kan je het net als een .ZIP archief, Het .RAR bestand uitpakken sorry ze maar tlukt terug niet als ik dat open komt daar op : onverwacht einde aan archief is da normaal????? sorry Reageren
K.O. Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Hmmm nee dat is niet helemaal normaal. Toch gebeurt het wel vaker. Zelf vermoed ik dat het aan het bijlagensysteem van IPB ligt, maar dat weet ik natuurlijk niet helemaal zeker. Ik heb het bestand zelf net gedownload en ik heb helemaal geen problemen met het archief. Probeer het anders even opnieuw, maar dan met dit pakketje: water.zip Ik heb er even een .zip archief van gemaakt in plaats van .rar. Misschien dat het nu wel werkt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.