Jump to content

Politiehelikopter's


Cabyon

Recommended Posts

Beste Kijkers,

Ik vraag me af wanneer je de cheat inschakelt, half oneindig leven. (Zoals ik het noem ^^)

Maar waarom kun je wel van bovenaf geraakt worden terwijl ME - ventjes beneden met mitralleurs staan te schieten terwijl je leven er niet af gaat! Dit is bij de heli wel! :duh:

Nou vroeg ik me af, hebben jullie een verklaring en tips om niet geraakt te worden bij een drie sterren te halen politiehelikopter?

Gr,

Cabby

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent inderdaad 'half onsterfelijk'. Je kan nog verdrinken/vallen/doodgaan door een explosie/aangereden worden en daarna eventueel sterven. En inderdaad kunnen ze bij drie sterren Wanted Level je raken vanuit de helikopters. Er is geen logische verklaring voor, tenzij een modder met een of andere file tot een hele ingewikkelde verklaring kan komen. :puh: Je kunt er niks tegen doen, behalve af en toe de cheat HESOYAM te gebruiken, dan krijg je namelijk een volle health-balk, armor en $250.000. En ik heb maar 1 tip voor als je niet geraakt wilt worden: Haal die helikopter neer met alles wat je in huis hebt. :D

Succes. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je ook kan doen is op het dak van de Doherty garage gaan zitten.

En als er dan eentje aan komt ga je ''tussen'' de daken zitten

^^ die moet je als dat dak zien en dan moet je dus tussen die tekentjes gaan zitten.

Dit is overigens ontdekt door Dutchy, toen ze aan het scripten was :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De oneindig leven cheat geldt alleen voor wapens. De politieheli wordt door GTASA niet als wapen gezien. Hetzelfde geldt voor de machinegeweren op de Hunter en de Sea Sparrow. Alleen worden die wapens nooit tegen je gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
De oneindig leven cheat geldt alleen voor wapens. De politieheli wordt door GTASA niet als wapen gezien. Hetzelfde geldt voor de machinegeweren op de Hunter en de Sea Sparrow. Alleen worden die wapens nooit tegen je gebruikt.

Eigenlijk best wel raar dat dat niet als een wapen word gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit vind ik niét raar. Alle M4 "geweren" op voertuigen worden namelijk in de SCM gedefinieerd. Het zijn alleen de schoten en de gunflashes. Met de cheat kan je niet dood door de wapens, maar dus wel nog door deze M4's. Wil je nooit meer dood, door niks en te nimmer? Dan moet je een mod gebruiken (of de trainer hierboven). Je kan bijvoorbeeld de BC7Mod gebruiken. Hier heb je Cleo3 voor nodig. Voor meer vragen over het modden van GTA, moet je bij de Modding Fora zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
Je bent inderdaad 'half onsterfelijk'. Je kan nog verdrinken/vallen/doodgaan door een explosie/aangereden worden en daarna eventueel sterven. En inderdaad kunnen ze bij drie sterren Wanted Level je raken vanuit de helikopters. Er is geen logische verklaring voor, tenzij een modder met een of andere file tot een hele ingewikkelde verklaring kan komen. :puh: Je kunt er niks tegen doen, behalve af en toe de cheat HESOYAM te gebruiken, dan krijg je namelijk een volle health-balk, armor en $250.000. En ik heb maar 1 tip voor als je niet geraakt wilt worden: Haal die helikopter neer met alles wat je in huis hebt. :D

Succes. ^_^

gwn heel simpel,

de ped's (zoals ik ze maar even noem)

in de heli zijn anders dan die op de grond.

voor de speler (jij dus) zijn ze het zelfde maar omdat hun niet omlaag komen zijn ze voor de game anders.

en daar is de cheat niet op berekend.

want cheats zijn ijgenlijk hele simpele scriptjes

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent inderdaad 'half onsterfelijk'. Je kan nog verdrinken/vallen/doodgaan door een explosie/aangereden worden en daarna eventueel sterven. En inderdaad kunnen ze bij drie sterren Wanted Level je raken vanuit de helikopters. Er is geen logische verklaring voor, tenzij een modder met een of andere file tot een hele ingewikkelde verklaring kan komen. :puh: Je kunt er niks tegen doen, behalve af en toe de cheat HESOYAM te gebruiken, dan krijg je namelijk een volle health-balk, armor en $250.000. En ik heb maar 1 tip voor als je niet geraakt wilt worden: Haal die helikopter neer met alles wat je in huis hebt. :D

Succes. ^_^

gwn heel simpel,

de ped's (zoals ik ze maar even noem)

in de heli zijn anders dan die op de grond.

voor de speler (jij dus) zijn ze het zelfde maar omdat hun niet omlaag komen zijn ze voor de game anders.

en daar is de cheat niet op berekend.

want cheats zijn ijgenlijk hele simpele scriptjes

Je bedoelt gta4...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Je bent inderdaad 'half onsterfelijk'. Je kan nog verdrinken/vallen/doodgaan door een explosie/aangereden worden en daarna eventueel sterven. En inderdaad kunnen ze bij drie sterren Wanted Level je raken vanuit de helikopters. Er is geen logische verklaring voor, tenzij een modder met een of andere file tot een hele ingewikkelde verklaring kan komen. :puh: Je kunt er niks tegen doen, behalve af en toe de cheat HESOYAM te gebruiken, dan krijg je namelijk een volle health-balk, armor en $250.000. En ik heb maar 1 tip voor als je niet geraakt wilt worden: Haal die helikopter neer met alles wat je in huis hebt. :D

Succes. ^_^

gwn heel simpel,

de ped's (zoals ik ze maar even noem)

in de heli zijn anders dan die op de grond.

voor de speler (jij dus) zijn ze het zelfde maar omdat hun niet omlaag komen zijn ze voor de game anders.

en daar is de cheat niet op berekend.

want cheats zijn ijgenlijk hele simpele scriptjes

Je bedoelt gta4...

nee hoezo?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...