Jump to content

Politiehelikopter's


Cabyon

Recommended Posts

nee hoezo?
Waarschijnlijk omdat er geen peds in de politieheli van GTASA zitten, en in GTA IV wel. Maar ja, big deal :puh: Daar gaat het eigenlijk helemaal niet om, het gaat er gewoon om dat de politieheli je nog steeds kan doden als je de 'onsterfelijkscheat' aan hebt staan.
Link to comment
Delen op andere websites

't is veel simpeler, de code geeft CJ een kogelvrij vest, die je verder niet ziet ofzo en de helicopter heeft panzerdoorborend geschut

:7

Lees nou maar de post van Beagle, daar staat in hoe het is.

Bewerkt: door game~skater
Link to comment
Delen op andere websites

Het juiste antwoord is a verschillende malen genoemd door verschillende mensen, maar ik zou toch ff de GTA n00bmode mod willen suggereren. ALs je daarin de 'Infinite player/vehicle' mod aanzet, kun je op het hoogste punt uit een vliegtuig springen zonder te sterven. Je staat op en loopt weer weg. Hetzelfde met helicopter bullets of explosies.

:sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Kijkers,

Ik vraag me af wanneer je de cheat inschakelt, half oneindig leven. (Zoals ik het noem ^^)

Maar waarom kun je wel van bovenaf geraakt worden terwijl ME - ventjes beneden met mitralleurs staan te schieten terwijl je leven er niet af gaat! Dit is bij de heli wel! :duh:

Nou vroeg ik me af, hebben jullie een verklaring en tips om niet geraakt te worden bij een drie sterren te halen politiehelikopter?

Gr,

Cabby

Ik ging het water in, en ging onder een steiger schuilen ( met de oneindig zuurstof cheat :puh: ) en ik werd toen niet geraakt. Maar daar heb je zeker niet zo veel aan? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...