Pmixer Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Is er ook een programma zoals IMGtool2.0 waarmee je bijv. een hele map in een x er in kan stoppen? Bij ImgTools2.0 moet je file voor file invoegen is er dan ook een programma waar bij je misschien wel 30 files in 1x kan toevoegen? Please help anders duurt het eeuwig xD Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Nou, als je SAMI (San Andreas Mod Installer) download dan hoef je bijv. niet een voor een de tuningparts erin zetten met IMG Tool. Maar dan kan je ze in een keer installeren als dat erbij zit bij auto's die je kan tunen. Maar een ander modding programma die meer bestanden tegelijk in het spel zet ken ik niet... Reageren
Pmixer Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 neeh ik wil bijv. velgen en bodykits installeren ben namelijk al vanaf vanmiddag bezig je moet telkens viles zoeken enz. Reageren
Remi-X Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Ja, maar SAMI is bugged. Met Multi IMG kan je meerdere bestanden in een keer toevoegen, maar mijn voorkeur blijft bij Alci. Groot gebruiksgemak, snel en overzichtelijk. Als je bijvoorbeeld een voertuig hebt moet je nog wel de Vehicles.IDE Carcols.DAT en Handling.CFG wijzigen. Maar meestal is dit niet noodzakelijk voor een mod. Reageren
Pmixer Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 oow.. autos doe ik met sami Maar ik moet echt 47 bestanden nog te gaan -.-" Reageren
Remi-X Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 En die 47 bestanden kan je nog toevoegen met Alci of Multi IMG. Links in post hierboven. Reageren
Pmixer Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 oh maar ik ben al bezig met die 47 en ik kan dan niet zo ineens stoppen.. misschien kan ik die morgen gebruiken Super bedankt.. Maar die Ali's of weet ik wat snap ik niet die deed het eerst niet bij mij// Reageren
Remi-X Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 En je weet zeker dat je zelf niks fout doet? Gwn het progje opstarten, GTA3.IMG openen, bestanden die je wilt toevoegen/vervangen erin zetten met import, en dan saven of rebuilden. Kan toch niks fout mee gaan? Reageren
Pmixer Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 nere maar hij deed het niet.. nu doen de modding parts het weer niet Maar de velgen wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.