Revolution-Designer Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Hallo allemaal, Ik had een vraagje, soms zie je bij modificaties zoals deze 2: >>>Klik<<< en >>>Nog eens klik<<<. Dat ze een auto installer hebben. Nu ben ik zelf ook bezig met een (grote) modificatie en binnenkort al het te veel worden om handmatig te installeren. Zou ik zelf zo'n installer kunnen maken? Of moet ik daarvoor speciale scripts ofzo maken? Alvast bedankt, RD Ps. Ik wist niet waar dit moest dus zet ik het topic hier maar neer. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 [KLIK] Dit is een trial. En moet dan degene die wil installeren ook niet eerst dit programma downloaden? Reageren
ikt Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 [KLIK] Dit is een trial. En moet dan degene die wil installeren ook niet eerst dit programma downloaden? nee Reageren
Remi-X Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 [KLIK] Dit is een trial. En moet dan degene die wil installeren ook niet eerst dit programma downloaden? Cleo Mission Loader gebruikt ook dit programma, daar heb ik het vandaan. En het enige wat de gebruiker krijgt is een melding dat je een trail gebruikt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.