Remi-X Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Hier sta ik toch al wel een tijdje mee te kloten. Ik heb dus in Sketchup een auto gemaakt met de juiste onderdelen namen enzo. Dat krijg ik dan ook wel ingame, maar met een hoop gekloot. De deur, wiel, enzovoort moet ik allemaal in een apart 3DS bestand zetten omdat ik het anders niet in 3DSMax krijg. En doe ik dat niet, dus export ik het hele model in 1 keer, heb ik nog maar 2 keuzes uitgevonden: 1 groot geheel, of 800 losse Mesh-es... Welke Export optie heb ik nodig in Sketchup om alle onderdelen (Oftewel Componenten) gewoon te behouden naar het exporteren naar een .3DS bestand? Ik kan een beetje onduidelijk zijn, maar ik weet zo snel niet he ik het anders moet uitleggen. Als het echt te onduidelijk is laat je het maar weten. Reageren
Puma Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) Klikkie, naar onder scrollen, afbeelding 4. Ik las niet goed, je wilt dus aparte groups in 3ds... Waar nu "Single Object" staat moet "Full Hierarchy" staan. In 3dsMax kun je eventuele delen die los van elkaar staan en toch aan elkaar moeten aan elkaar maken door één van de onderdelen te kiezen, vervolgens met de rechtermuisknop erop te klikken en "Attach" te kiezen. Klik nu op de verschillende onderdelen die eraan vast moeten totdat je het 'compleet' hebt en klik ergens anders om weer 'van de tool af te komen'. Bewerkt: 20 januari 2009 door Puma Reageren
Remi-X Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Nopm dat is niet wat ik zoek. Dan krijg ik weer meshes, maar dan in totaal iets van 40 terwijl ik maar 12 onderdelen behoor te hebben. Klopt dus ook niet Reageren
Puma Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) In 3dsMax kun je eventuele delen die los van elkaar staan en toch aan elkaar moeten aan elkaar maken door één van de onderdelen te kiezen, vervolgens met de rechtermuisknop erop te klikken en "Attach" te kiezen. Klik nu op de verschillende onderdelen die eraan vast moeten totdat je het 'compleet' hebt en klik ergens anders om weer 'van de tool af te komen'. Goed lezen . Bewerkt: 20 januari 2009 door Puma Reageren
Remi-X Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Ja, maar dan blijf ik alsnog sneller klaar als ik alles gewoon los exporteer en importeer. Een snellere optie is er dus niet? Reageren
Puma Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Dat wat ik net zei heb je in 2 minuten gedaan.. Reageren
Remi-X Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 En dat andere heb ik ook in 2 min gedaan, maar als t ff kan wil ik dit in 30 Sec... Maar laat maar zitten, ik merk al dat er geen optie voor is.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.