AthenicSword Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 Stunten en SA spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 Stunten en SA spelen Daar is dit Vc niet voor, hij post het hier omdat hij wil weten wat wij doen als wij Gta hebben uitgespeeld, dus nog in Vc, niet sa ik Collect mijn money en gun de hoeren nog hun laatste plezieren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 een beetje killen en chillen zoals zo veel mogeloijk autos te laten ontploffen in een keer en hetv zolang mogelijk uithouden met het leger achter je aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 Chille Motorrijden Met de firetruck auto's van de weg ramme :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 De grap is dat ik VC zélf nog nooit helemaal uit heb gespeeld, maar ik heb wél een save mét de Marina Carpark op 100%, die heb ben ik aan het volzetten met alle zeldzame auto's in het spel, eerst alle auto's van de overheid, de SpandExpress staat er ook tussen, zwarte Voodoo en Admiral komen nog. Echt heel leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 Ik ga altijd naar Prawn Island... tegenover Prawn Island is zo'n huis met een bal in het Zwembad, die ga ik altijd zovaak mogelijk omhoog koppen :lol: B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 Kan iemand een screen geven van op het moment dat je de 100% haalt, dat heb ik zélf nog nooit gehaald en het leuk me wel interessant om te weten wat je dan te zien kreeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vortex Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 Toen ik VC had uitgespeeld ging ik het modden :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 Bugs en Glitches zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 Toen ik vc had uitgespeeld Ging ik meteen CHILLE :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 Toen ik vc had uitgespeeld Ging ik meteen CHILLE :lol: Wat versta jij onder "chillen" is dat gewoon rondrijden, stilstaan, als een konijn heen en weer springen, jezelf een beetje ownen? Wees duidelijker man. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 Toen ik vc had uitgespeeld Ging ik meteen CHILLE :lol: ik denk al dat ik weet wat hij bedoelt, gewoon de buurt verkennen en schieten totdat je erbij neervalt! :lol: Maar ik ben het Met Mr kookie eens wees voortaan duidelijker in je posts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 -schieten tot je neervalt- In andere worden jezelf lopen ownen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 Is owen alles en eidereen neerknallen? Tis toch geen counter strike? Maar Vice City. Ik ga nooit chillen altijd lekker cruisen en stunten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 Is owen alles en eidereen neerknallen? Tis toch geen counter strike? Maar Vice City. Ownen - Bezitten - Eigenaar van iets zijn - Boven de rest staan.. Ik zet nadat ik VC heb uitgespeeld een aantal mods erin. Wel fijn.. Speedhack! :o :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.