MrKooKie Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 Is owen alles en eidereen neerknallen? Tis toch geen counter strike? Maar Vice City. Ownen - Bezitten - Eigenaar van iets zijn - Boven de rest staan.. Ik zet nadat ik VC heb uitgespeeld een aantal mods erin. Wel fijn.. Speedhack! :o :ph34r: Je moet voor de grap eens á la Counter-Strike gaan bunnyhoppen in Vice City, dan loopt Tommy echt vaag te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 Lol, ik speel CS ook wel eens. Bunnyhoppen is echt lol. Met Tommy heb ik het nog nooit gedaan. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 Lol, ik speel CS ook wel eens. Bunnyhoppen is echt lol. Met Tommy heb ik het nog nooit gedaan. :lol: Moet je is voor de grap gaan doen nadat je een paar biertjes en jointjes naar binnen heb gewerkt :lol: Na 100% richt ik me ook meestal op het stunten, mijn beste is Triple Insane Stunt Bonus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) als ik vicecity hebt uitgespeelt daarna ga ik gewoon een mensen neerschieten en een beetje verkennen en met een boot varen. Bewerkt: 1 mei 2005 door jack456 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 als ik vicecity hebt uitgespeelt daarna ga ik gewoon een mensen neerschieten en een beetje verkennen en met een boot varen. Met een boot varen doe ik eingelijk nooit, <_< niks speciaals alleen met de Predator/Coast Guard kan je schieten kan je andere boten slopen!! ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 als ik vicecity hebt uitgespeelt daarna ga ik gewoon een mensen neerschieten en een beetje verkennen en met een boot varen. Met een boot varen doe ik eingelijk nooit, <_< niks speciaals alleen met de Predator/Coast Guard kan je schieten kan je andere boten slopen!! ! je kan ook voor al Qiada terrorist spelen, bovenop de parkeergarage van de North Point mall, lekker granatan naar beneden werpen en bazooka's afschieten, goede manier om van je stress af te komen zou ik zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 als ik vicecity hebt uitgespeelt daarna ga ik gewoon een mensen neerschieten en een beetje verkennen en met een boot varen. Met een boot varen doe ik eingelijk nooit, <_< niks speciaals alleen met de Predator/Coast Guard kan je schieten kan je andere boten slopen!! ! je kan ook voor al Qiada terrorist spelen, bovenop de parkeergarage van de North Point mall, lekker granatan naar beneden werpen en bazooka's afschieten, goede manier om van je stress af te komen zou ik zeggen Yeah :lol: Ik legde altijd een granaatje op de weg, ging ik langs de kant staan, en dan met de controller spelen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 als ik vicecity hebt uitgespeelt daarna ga ik gewoon een mensen neerschieten en een beetje verkennen en met een boot varen. Met een boot varen doe ik eingelijk nooit, <_< niks speciaals alleen met de Predator/Coast Guard kan je schieten kan je andere boten slopen!! ! je kan ook voor al Qiada terrorist spelen, bovenop de parkeergarage van de North Point mall, lekker granatan naar beneden werpen en bazooka's afschieten, goede manier om van je stress af te komen zou ik zeggen Yeah :lol: Ik legde altijd een granaatje op de weg, ging ik langs de kant staan, en dan met de controller spelen :lol: ik doe dat ook altijd in de garage en dan ga ik altijd die politie lokken en dan als die politie in de garage komt kan het feest beginnen! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 Zieke geesten aanwezig :lol: Je moet is met dat geweer dat je alleen bij Phil en de Fort Baxter Airbase eens gaan rondlopen knallen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZUMZUM Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2005 (bewerkt) straatracen bloodring vervelen met sanchezje leger afschudden door copbribes op te pakken en proberen ook maar niet een keer te vallen (is me wel s gelukt) (met geen 1 trucje of wat dan ook) mensjes in elkaar stompen schelden tegen de politie (dat doe ik zelf dan) als ik busted ben met apache stad bombarderen fbi ranchers verkrijgen (heeel hyman condo staat vol) met snipertje politie helis uit lucht schieten stunten of ik ga heel haastig rennen en iedereen die me voor de voeten loopt geef ik een stomb en dan haal ik mijn m60 commando derbij en knal ik m neer en nog veel meer oene :blink: Bewerkt: 5 mei 2005 door oeneboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2005 Je kan ook stunten, proberen er goed in te worden en op MTA uittesten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2005 als ik het uitgespeeld heb ga ik iedereen neer knalle ,met de hunter da stomme vliegtuigje bekogelen of vliegtuigen hinderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Purol Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 Hoe kan je eigenlijk Winkels overvallen ? ( Krijg je er dan ook geld voor ? ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 Hoe kan je eigenlijk Winkels overvallen ? ( Krijg je er dan ook geld voor ? ) Wapen richten op de eigenaar van winkel, dan zie je vanzelf geld op de grond ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 Inderdaad, en hoe langer je het wapen gericht houd, des te meer geld krijg je ( maar ook meer sterretjes) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.