ekamphuis Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Goeiemorgen. ik zoek de save file van gta iv maar ik kan hem nergens vinden. ik heb windows vista en ik heb gta 4 op de (D:) schijf geinstaleerd wie kan me helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) C:\Users\Jouw Username\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames of D:\Users\Jouw Username\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames Ik weet niet of dat verschilt als je het op een andere schijf installeert. Bewerkt: 20 januari 2009 door TaartJJ~! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 C:\Users\Jouw Username\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegamesof D:\Users\Jouw Username\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames Ik weet niet of dat verschilt als je het op een andere schijf installeert. Het ligt er niet aan op welke schijf het spel staat, maar waarop je het besturingssysteem (XP, Vista) hebt geïnstalleerd. Zoals je ziet, is het pad hetzelfde (enkel de partitie verschilt). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ekamphuis Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) als ik daar heen ga zie ik nergen AppData staan alleen dit (zie bestand) Bewerkt: 20 januari 2009 door ekamphuis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Je moet "verborgen bestanden en mappen weergeven" aanvinken bij de instellingen. Dan zul je de map wel zien staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 of voer het volgende in in de balk bovenin: C:\Users\Edwin\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ekamphuis Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 ik heb het al gevonden bedankt allemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.