Jump to content

Help autos gta vice city.

Recommended Posts

Geplaatst:

Kijk ik heb gta vice city ik heb een skoda police gedownload met txd. dff. col maar bij die col file staat.Als ik het open doe is het een skoda voor moet ik die skoda vervangen met de police???? :D:D^_^:duh::7:7 ojaa het is een skoda octavia polizie duits van www.thegtaplace.com :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Nee sorry het spel laad en als ik savegame opn doe of newgame helamal begin gaat die crashen ??? wie weet het :N:N

Bewerkt: door musii42
Geplaatst:

Zou je deze zin: "Kijk ik heb gta vice city ik heb een skoda police gedownload met txd. dff. col maar bij die col file staat.Als ik het open doe is het een skoda voor moet ik die skoda vervangen met de police????" even kunnen vertalen naar het Nederlands voor mij? Ik begrijp dat je een Skoda politieauto mod hebt gedownload en dat daar een .txd, een .dff en een .col bestand inzit. Tot zover alles duidelijk. Maar dan wordt het vaag: "maar bij die col file staat.Als ik het open doe is het een skoda"? Ik begrijp niet helemaal wat je daar mee bedoelt. Als je vraag is of je het .col bestand in gta3.img ook moet vervangen door dit bestand, dan is het antwoord 'ja'. Je opent gta3.img gewoon met IMG Tool en dan vervang je alle drie de bestanden door de bestanden van de mod.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja dat bedoel ik.Maar ik heb de bestanden vervangen ,maar als ik die police col van de skoda open staat er skoda en als ik die vervang met de police crasht die??

Bewerkt: door musii42

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...