ludas Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 hee ik wil graag ergens een helicopter saven maar kan dit??? of moet ik telkens naar de helicopter tours gaan om er een te stelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Je kan er 1 op je parkeer plaats zetten dus het is mogelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 hier snap ik dus nix van... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Je kunt een helicopter op één van de parkeerplaatsen voor je huis parkeren, en saven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Het is mogelijk zoals de anderen ook al zeggen. Gewoon een helikopter stelen en voorzichtig (heel voorzichtig) laten landen in je parkeervak en hij zal gewoon blijven staan. Het neemt echter wel zoveel plek in dat het onmogelijk is om er naast een helikopter er nog wat anders neer te zetten. Verder moet je heel voorzichtig zijn met het landen en opstijgen van je helikopter want voor je het weet is alle vlieg-pret weer voorbij. De wieken van dat ding zijn namelijk nooit heel sterk. Over wieken gesproken, neem een helitour-helikopter, door zijn kortere wieken gaat opstijgen en landen een stuk gemakkelijker! Mvg, Hackman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Het is misschien net mogelijk er een kleine motor bij te zetten. En doe je Voertuigen opslot en haal de sleutel eruit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ludas Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 op slot?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Dat doe je door de toets voor het uitstappen ingedrukt te houden. Ik geloof dat het standaart F is, en die moet je dus langer ingedrukt houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ludas Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Dat doe je door de toets voor het uitstappen ingedrukt te houden. Ik geloof dat het standaart F is, en die moet je dus langer ingedrukt houden. ok dus in plaats van 1 keer y in te drukken bij uitstappen y ingedrukt te houden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Dat doe je door de toets voor het uitstappen ingedrukt te houden. Ik geloof dat het standaart F is, en die moet je dus langer ingedrukt houden. ok dus in plaats van 1 keer y in te drukken bij uitstappen y ingedrukt te houden? Correct. Bij een auto gaan de lichten uit, de radio uit, trekt niko de handrem aan, en doet hij de deur op slot. Reuze handig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Het werkt op alle voertuigen in GTA IV, zo kunnen andere mensen je auto minder snel stelen, en zullen ze dit dan ook niet doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 Het is mogelijk zoals de anderen ook al zeggen. Gewoon een helikopter stelen en voorzichtig (heel voorzichtig) laten landen in je parkeervak en hij zal gewoon blijven staan. Het neemt echter wel zoveel plek in dat het onmogelijk is om er naast een helikopter er nog wat anders neer te zetten. Verder moet je heel voorzichtig zijn met het landen en opstijgen van je helikopter want voor je het weet is alle vlieg-pret weer voorbij. De wieken van dat ding zijn namelijk nooit heel sterk. Over wieken gesproken, neem een helitour-helikopter, door zijn kortere wieken gaat opstijgen en landen een stuk gemakkelijker! Mvg, Hackman Je hoeft helemaal niet voorzichtig te landen. Want je kan zelfs je hele voertuig/helikopter opblazen en dan het voertuigwrak gewoon saven. Als je hem dan weer laad dan is hij weer helemaal als nieuw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 Het is mogelijk zoals de anderen ook al zeggen. Gewoon een helikopter stelen en voorzichtig (heel voorzichtig) laten landen in je parkeervak en hij zal gewoon blijven staan. Het neemt echter wel zoveel plek in dat het onmogelijk is om er naast een helikopter er nog wat anders neer te zetten. Verder moet je heel voorzichtig zijn met het landen en opstijgen van je helikopter want voor je het weet is alle vlieg-pret weer voorbij. De wieken van dat ding zijn namelijk nooit heel sterk. Over wieken gesproken, neem een helitour-helikopter, door zijn kortere wieken gaat opstijgen en landen een stuk gemakkelijker! Mvg, Hackman Je hoeft helemaal niet voorzichtig te landen. Want je kan zelfs je hele voertuig/helikopter opblazen en dan het voertuigwrak gewoon saven. Als je hem dan weer laad dan is hij weer helemaal als nieuw. Handig, bedankt voor de tip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 Dat is inderdaad mogelijk. Wat Hackman bedoelt is dat je voorzichtig moet landen, zodat hij wel in het gele vlak land. Als je helikopter kapot is en buiten het gele vlak staat, zal hij niet blijven zodra je weer hebt gesaved. Dus je moet er gewoon voor zorgen dat je helikopter binnen de gele vlakken blijft, dan komt alles goed. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Hij doet de deur niet op slot, maar hij draait alleen de sleutel om. Maar die helikopter op je parking weet ik niet, ik zal het even proberen, en dan post ik vanavond nog wel eens of het kan ja of nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.