Black Admiral Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Ik ben pas weer begonnen met GTA 3 te spelen, omdat GTA 4 het niet doet. Maar als je rijd ofzo dan zie je van die na-schokken (zie afbeelding). Weet iemand hoe ik dat moet instellen? Dat zou 100% geweldig zijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 >Klik.< Lees het stukje 'Noot', het hielp bij mij ook. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Ik ben pas weer begonnen met GTA 3 te spelen, omdat GTA 4 het niet doet. Maar als je rijd ofzo dan zie je van die na-schokken (zie afbeelding). Weet iemand hoe ik dat moet instellen? Dat zou 100% geweldig zijn! Het kan aan je videokaart liggen. Of je drivers die je hebt geïnstalleerd voor je videokaart. Of de directX is niet up-to date. Verder? Hmm.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Bedankt allebei! Hij gaat weer zo zuiver als de...! Heel erg bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
msigamer09 Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 je moet in de instellingen iets veranderen je drukt op escape en dan instellingen grapichs instellingen en dan staat er ergens trails en daar klik je dan en dan is de wazigheid weg in het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 je moet in de instellingen iets veranderen je drukt op escape en dan instellingen grapichs instellingen en dan staat er ergens trails en daar klik je dan en dan is de wazigheid weg in het spel Dus moeten die 'Trails' dan 'ON' of 'OFF'? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 je moet in de instellingen iets veranderen je drukt op escape en dan instellingen grapichs instellingen en dan staat er ergens trails en daar klik je dan en dan is de wazigheid weg in het spel Dus moeten die 'Trails' dan 'ON' of 'OFF'? Off oftewel uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 je moet in de instellingen iets veranderen je drukt op escape en dan instellingen grapichs instellingen en dan staat er ergens trails en daar klik je dan en dan is de wazigheid weg in het spel Ik vraag me af , waarom zou Rockstar iets dergelijks als dit er in willen zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 je moet in de instellingen iets veranderen je drukt op escape en dan instellingen grapichs instellingen en dan staat er ergens trails en daar klik je dan en dan is de wazigheid weg in het spel Ik vraag me af , waarom zou Rockstar iets dergelijks als dit er in willen zetten? Ik ben niet zeker over wat ik nu ga zeggen, maar zo denk ik erover: Het is de 1e keer dat GTA een 3rd vieuw ding maakte, ze waren natuurlijk wat aan het zoeken hoe alles werkt, en ze wouden alles waarschijnlijk meteen al een "echtheid-effect" geven, maar dat viel misschien een beetje uit de handen en daarom hebben ze ook een functie gemaakt om dit uit te kunnen zetten. Ik kan er ook helemaal naast zitten, maar je komt dit (denk ik) toch niet meer tegen in de volgende GTA's dus misschien klopt het ook wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 Trails = motion blur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobbieB Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Tips: - Kuis je spel regelmatig af met een speciaal doekje + middeltje om het schoon te maken4 - Koop een nieuw spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Ik geloof dat dit gewoon is. Ikzelf heb hetzelfde. Al jaren! Ik ben pas weer begonnen met GTA 3 te spelen, omdat GTA 4 het niet doet. Maar als je rijd ofzo dan zie je van die na-schokken (zie afbeelding). Weet iemand hoe ik dat moet instellen? Dat zou 100% geweldig zijn! Na-schokken is raar. EDIT: Beter lezen, jongen! Bewerkt: 1 februari 2009 door gtadevil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Zet trails uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.