Jump to content

De grapics zijn wazig.


Black Admiral

Recommended Posts

Ik ben pas weer begonnen met GTA 3 te spelen, omdat GTA 4 het niet doet. Maar als je rijd ofzo dan zie je van die na-schokken (zie afbeelding). Weet iemand hoe ik dat moet instellen? Dat zou 100% geweldig zijn!

post-73164-1232466484_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben pas weer begonnen met GTA 3 te spelen, omdat GTA 4 het niet doet. Maar als je rijd ofzo dan zie je van die na-schokken (zie afbeelding). Weet iemand hoe ik dat moet instellen? Dat zou 100% geweldig zijn!

Het kan aan je videokaart liggen. Of je drivers die je hebt geïnstalleerd voor je videokaart. Of de directX is niet up-to date. Verder? Hmm..

Link to comment
Delen op andere websites

je moet in de instellingen iets veranderen

je drukt op escape en dan instellingen grapichs instellingen en dan staat er ergens trails en daar klik je dan

en dan is de wazigheid weg in het spel

Dus moeten die 'Trails' dan 'ON' of 'OFF'?

Link to comment
Delen op andere websites

je moet in de instellingen iets veranderen

je drukt op escape en dan instellingen grapichs instellingen en dan staat er ergens trails en daar klik je dan

en dan is de wazigheid weg in het spel

Dus moeten die 'Trails' dan 'ON' of 'OFF'?

Off oftewel uit. :)

Link to comment
Delen op andere websites

je moet in de instellingen iets veranderen

je drukt op escape en dan instellingen grapichs instellingen en dan staat er ergens trails en daar klik je dan

en dan is de wazigheid weg in het spel

Ik vraag me af , waarom zou Rockstar iets dergelijks als dit er in willen zetten? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

je moet in de instellingen iets veranderen

je drukt op escape en dan instellingen grapichs instellingen en dan staat er ergens trails en daar klik je dan

en dan is de wazigheid weg in het spel

Ik vraag me af , waarom zou Rockstar iets dergelijks als dit er in willen zetten? :puh:

Ik ben niet zeker over wat ik nu ga zeggen, maar zo denk ik erover:

Het is de 1e keer dat GTA een 3rd vieuw ding maakte, ze waren natuurlijk wat aan het zoeken hoe alles werkt, en ze wouden alles waarschijnlijk meteen al een "echtheid-effect" geven, maar dat viel misschien een beetje uit de handen en daarom hebben ze ook een functie gemaakt om dit uit te kunnen zetten.

Ik kan er ook helemaal naast zitten, maar je komt dit (denk ik) toch niet meer tegen in de volgende GTA's dus misschien klopt het ook wel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik geloof dat dit gewoon is. Ikzelf heb hetzelfde. Al jaren!

Ik ben pas weer begonnen met GTA 3 te spelen, omdat GTA 4 het niet doet. Maar als je rijd ofzo dan zie je van die na-schokken (zie afbeelding). Weet iemand hoe ik dat moet instellen? Dat zou 100% geweldig zijn!

Na-schokken is raar.

EDIT: Beter lezen, jongen!

Bewerkt: door gtadevil
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...