lui Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Spoilers De reden waarom hij niet Engels sprak omdat je dan meteen wist wie hij is!Kortom geen vaag onbekende derde klas auto bestuurder, maar de beste autocoureur van het afgelopen decenia! Zet het dan in spoilertags? Bedankt om het even te verpesten. Reageren
wesley123 Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 ik geloof niet dat hij het van de derde tot 12 e seizoen was, bij het derde reed hij nog volop formule 1 volgens mij, dus dat kan vrijwel niet passen. Reageren
.Senne Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Getverderrie, nooit verwacht. Maar waarom is hij dan nu plots wel bekend, en doet ie niet gewoon anoniem voort? Hij was toch niet ontmaskerd dan? Reageren
wesley123 Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 hij kapt er wss toch mee, dus waarom zou je jezelf dan niet bekent maken? nu heeft top gear ook weer een hoog aantal kijkcijfers, en dat hebben ze nu ook echt nodig aangezien de bbc de serie al wou stopzetten. Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 op het laatst zegt de presentator dat het hem niet is, als je goed luistert, of iets in die richting. Reageren
Froop Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 De auto die gereden werd is toevallig van Schumacher, waar er maar 30 van zijn gemaakt. Logisch dat hij die zelf ook rijdt. Waarom zou TG in godsnaam de Stig bekendmaken? Het noemen van een bekende naam trekt mensen, terwijl dit hem helemaal niet is. Reageren
Gijsso Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Top Gear gaat stoppen, dus dan doen ze alles maar zo. Ik geloof echt niet dat Schumacher 'm altijd was. Ik geloof eerder elk seizoen een ander. En ik zag het ook dat ze juist zijn Ferrari FXX gebruikte. De enigste zwarte. Reageren
TZG Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 ik had ergens gelezen dat hetMicheal Schumacher was[/font] Reageren
Damos Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 De presentator zegt dat het ook een eenmalig optreden kon zijn en dat hij het niet altijd was. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Ik denk dat het best zou kunnen dat hij het is. Aan de andere kant heb ik ook filmpjes gezien dat hij het niet is. Volgens mij is het gewoon telkens een andere. Niet echt telkens dezelfde. hugotje112 Reageren
Gijsso Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Ik heb eigenlijk eerder het idee dat ze hem gevraagd hebben voor het interview en dat hij dan dat Stig pakje aan moest doen. Reageren
flippie13 Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 (bewerkt) Het idee was (ergens gelezen) dat Ferrari alleen die FXX (uit m'n hoofd) vrij wou geven, als hij door niemand minder als, jawel, Micheal schumacher (typfouten voorbehouden) werd bestuurd Het is een erg krachtig ding, hij was 7 (!) seconden sneller dan de , nu tweede, snelste auto van topgear ! Dus ik denk dat t een reclamestuntje was Bewerkt: 23 juni 2009 door flippie13 Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Het sou schumacher wel wezen volgens mij. Want ik zag al op de manier dat de stig de auto bestuurde dat het een (oud) coureur moest wezen. Maar ben benieuwd of schumacher alle autos nu zonder zijn stig pakje gaat testen of dat er een nieuwe stig komt Reageren
Gijsso Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Het idee was (ergens gelezen) dat Ferrari alleen die FXX (uit m'n hoofd) vrij wou geven, als hij door niemand minder als, jawel, Micheal schumacher (typfouten voorbehouden) werd bestuurd Het was zijn eigen auto De enigste zwarte FXX, de rest is allemaal Ferrari rood. Reageren
chopperboy Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Het idee was (ergens gelezen) dat Ferrari alleen die FXX (uit m'n hoofd) vrij wou geven, als hij door niemand minder als, jawel, Micheal schumacher (typfouten voorbehouden) werd bestuurd Het was zijn eigen auto De enigste zwarte FXX, de rest is allemaal Ferrari rood. En van Ferrari mag alleen de eigenaar ervan op circuits rijden. Dus het kon niet anders dan dat het Schmi was. Maar waarschijnlijk komen ze nog wel met een nieuwe twist... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.