Galiorix Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Top Gear gaat stoppen, dus dan doen ze alles maar zo. Ik geloof echt niet dat Schumacher 'm altijd was. Ik geloof eerder elk seizoen een ander. En ik zag het ook dat ze juist zijn Ferrari FXX gebruikte. De enigste zwarte. Ik geloof niet dat het ooit Schumacher geweest is. Er wordt al sinds het 'doodgaan' van de eerste Stig gespeculeerd en 9 van de 10 keer kwam de conclusie dat Ben Collins de stig moest zijn. Schumacher deed alleen voor de ronde met de FXX een keer het pak aan...Daarnaast zijn er ook filmpjes op internet te vinden waarin mensen rondgereden worden door Ben Collins op het Top Gear circuit, waar je The Stig hoort praten. Als je dat vergelijkt met de manier waarop Ben Collins spreekt, klinkt het echt precies hetzelfde. Reageren
Gijsso Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Denk het ook wel. Maar ze gaan zeker niet Clarkson vragen. Die kerel die kan echt nie rijden nie. Ik heb 1 keer gezien, eentje die niet geëdit was. Ze zeggen dat die Captain Slow slecht rijdt, maar Clarkson die slaat echt alles. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.