D3nnisD Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Weten jullie nog wat leuke voertuigen waarmee je wat geinigs kan ? Zoals: Police mav > lichtje SeaSkimmer> Mitrieur (hoe schrijf je dat?) Dat soort voertuigen je moet er iets geinigs mee kunnen Reageren
Remi-X Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) Nogal fijn als je vehicles gewoon voluit schrijft.. Of je weet nu gelijk hoe je het schrijft. En nog makkelijker: voertuigen BTW: echt een nuttig topic vind ik dit niet maar, Hunter>Mitrailleur (weet je dan ook weer) + Raketten. :7 :7 Bewerkt: 20 januari 2009 door Remi-X Reageren
GTA freakje Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Weten jullie nog wat leuke vechs waarmee je wat geinigs kan ?Zoals: Police mav > lichtje SeaSkimmer> Mitrieur (hoe schrijf je dat?) Dat soort vechs je moet er iets geinigs mee kunnen Ten eerste zou je van Vechs voertuigen kunnen maken. Mitrailleur zo schrijf je dat! Stuntplane > Rode rook Cropduster > Pesticide Towtruck/tractor > Voertuigen wegslepen Ik heb nog wel een speciale, Monstertruck/Dumper > voertuigen platwalsen Meer weet ik er even niet meer. Reageren
D3nnisD Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Sorry heb dyslexy(zware vorm) Verder, Zijn er nog meer leuke? waar je zelf iets kan bewegen? Reageren
paul007 Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Sorry heb dyslexy(zware vorm)Verder, Zijn er nog meer leuke? waar je zelf iets kan bewegen? Met de hydra kun je die stuwmotoren bewegen van boven en naar voorwaarts Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Dozer: voorpaneel kan je op en neer bewegen. Cement Truck: je kan de cementmolen laten draaien. Packer: je kan het bovenste deel op en neer bewegen. ... een SeaSkimmer bestaat niet ... Sea Sparrow: mitrailleur (de gewone Sparrow heeft die niet). Skimmer: kan niet bijzonders, tja vliegen als je 'm uit het water kan krijgen. Rustler: mitrailleur. Hydra: hittezoekende raketten en flares. Forklift: vork kan je op en neer bewegen. Verder zit ik dit topic met argusogen te bekijken, een potentieel spam-topic (laten we hopen dat het niet zover komt). Daarnaast is het veel leuker om dit soort dingen ZELF uit te vogelen, eventueel met de hulp van een carspawner. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Monster: 4 wiel besturing SWAT: waterspuit Firetruck: los bewegende ladder/waterspuit/sirene Reageren
D3nnisD Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Hmm Die swat truck kan zkr alleen met car spawn? Reageren
Remi-X Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 HmmDie swat truck kan zkr alleen met car spawn? En met de laatste storyline missie, End Of The Line. Je kan hem dan mee nemen naar je garage, dan de missie eindigen en hup, je hebt m. Zonder CarSpawner. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 HmmDie swat truck kan zkr alleen met car spawn? Nee, klik. Te verkrijgen in die missie en uiteraard OOK met een carspawner. Alleen voor hele zeldzame voertuigen zoals de FBI Truck en RC Cam heb je een carspawner nodig (meer informatie staat natuurlijk ook op wikigta). Reageren
D3nnisD Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Btw, kan je ook nog die heli met magneet krijgen met car spawner? zoja , Wat is de code ? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Btw, kan je ook nog die heli met magneet krijgen met car spawner?zoja , Wat is de code ? Ben je nu echt zo lui? Of moet je echt alles op een gouden dienblad aangedragen krijgen? Ook dát staat op wikigta en ook jij beschikt over de zoekfunctie op dit forum. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Btw, kan je ook nog die heli met magneet krijgen met car spawner?zoja , Wat is de code ? Ben je nu echt zo lui? Of moet je echt alles op een gouden dienblad aangedragen krijgen? Ook dát staat op wikigta en ook jij beschikt over de zoekfunctie op dit forum. Dan mag hij voor deze keer zelf op het gouden dienblad kijken: De desbetreffende heli is de Leviathan, en nee, je kan niet met een carspawner de skycrane krijgen. Wel met deze mod. Reageren
D3nnisD Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Als ik ga zoeken kom ik uit op het verkeerde , Ben niet lui maar ik heb al gezocht :S Reageren
TommyGunz Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Packer: Drager op en neer doen. Daar kun je ook wat leuks mee doen, maar je hebt wel een trainer nodig die voertuigen onverwoestbaar kan maken. Je moet de Packer onverwoestbaar maken en een kleine auto (verwoestbaar) erbij zetten. Je stapt in de Packer, en doet de drager omhoog. Je rijdt het autootje ertussen. Je stapt weer in de packer, en doet de drager weer naar beneden. Nu zal de auto geplet en opgeblazen worden. Zo heb je dus een carcrusher! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.