GekkieJ01 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Nee, klik. Te verkrijgen in die missie en uiteraard OOK met een carspawner. Alleen voor hele zeldzame voertuigen zoals de FBI Truck en RC Cam heb je een carspawner nodig (meer informatie staat natuurlijk ook op wikigta).Waar staat die S.W.A.T ergens dan?Kun je hem ook zo vinden ergens? Ik ga vaak in Politiegarages kijken maar kan em niet vinden:( Trouwens hoe komen er autos uit Tokio Drift in Gta:)?xD De S.W.A.T. tank is alleen te verkrijgen met een trainer zoals Carspawners ( dit telt alleen maar voor de PC versie ) of in de missie End of the Line de SWAT Tank te stelen en in je garage te zetten. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) Hmm, daar staan geen besturing voor de Dodo. Maar ik zal het eens proberen. Bedankt! Oeps, 'k ontdekte net dat ik niet volledig was. Dus: Police Maverick>Linker Joystick indrukken. Het zoeklicht werkt alleen tussen 22 h-5 h[correct me if I'm wrong!]. Stuntplane>Rechter Joystick indrukken. Probeer anders zelf wat knopjes uit, het moet ooit wel lukken. Overigens heeft de Dodo geen speciale functies, je hebt je waarschijnlijk verward met de Stuntplane. Bewerkt: 8 februari 2009 door MegaPilot Reageren
Bossinkje Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) Hmm, daar staan geen besturing voor de Dodo. Maar ik zal het eens proberen. Bedankt! Oeps, 'k ontdke net dat ik niet volledig was. Dus: Police Maverick>Linker Joystick indrukken. Het zoeklicht werkt alleen tussen 22 h-5 h[correct me if I'm wrong!]. Stuntplane>Rechter Joystick indrukken. Probeer anders zelf wat knopjes uit, het moet ooit wel lukken. Overigens heeft de Dodo geen speciale functies, je hebt je waarschijnlijk verward met de Stuntplane. Ohw ja, de Stuntplane. Sorry, foutje. Ik heb ook nog een manier om het Taxi bordje op een taxi aan te kunnen doen. Als je in een taxi rijd, moet je de missies starten. Dan gaat het bordje aan, zodat mensen kunnen instappen. Stop dan meteen weer de missie, en het bordje blijft aan. Bewerkt: 25 februari 2009 door Bossinkje Reageren
The Hulk Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Ik heb ook nog een manier om het Taxi bordje op een taxi aan te kunnen doen. Als je in een taxi rijd, moet je de missies starten. Dan gaat het bordje aan, zodat mensen kunnen instappen. Stop dan meteen weer de missie, en het bordje blijft aan. EDIT; Mijn excuses voor de dubbelpost. :$ Dat wist ik nog niet grappig. Reageren
chips Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 een vraagje over de taxi kan je ook een in een taxi instappen, zodat hij je vervoert naar iets. zoals in gta iv kan je fluiten of zo iets en komt er een taxi en die brengt je naar ergens kan dit ook in gta sa en zo ja, hoe dan Reageren
ComKwak Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 een vraagje over de taxi kan je ook een in een taxi instappen, zodat hij je vervoert naar iets. zoals in gta iv kan je fluiten of zo iets en komt er een taxi en die brengt je naar ergens kan dit ook in gta sa en zo ja, hoe dan Dat kan (helaas) niet... Reageren
tjoef Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 'Tuurlijk wel! Al heb je er een special CLEO mod voor nodig. Cleo mods zijn scripts met vele functies die je in GTA kan zetten (op de pc dan wel). Als je dat wil installeren, check dan deze tutorial (made by me ) gebaseerd op de tekst van Warrock 123_321 Reageren
mikeandreas Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Weten jullie nog wat leuke voertuigen waarmee je wat geinigs kan ?Zoals: Police mav > lichtje SeaSkimmer> Mitrieur (hoe schrijf je dat?) Dat soort voertuigen je moet er iets geinigs mee kunnen ja je kan na een missie met een lowrider dansen (bijna) alle uitos tunen dan kunen ze dansen Reageren
kgta forum Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Weten jullie nog wat leuke voertuigen waarmee je wat geinigs kan ?Zoals: Police mav > lichtje SeaSkimmer> Mitrieur (hoe schrijf je dat?) Dat soort voertuigen je moet er iets geinigs mee kunnen waar haal je de police maverick vandaan Reageren
The Hulk Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Ik heb gezien dat er rood rook uit een vliegtuig komt zijn er ook nog andere kleuren? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 waar haal je de police maverick vandaanDat kan je gewoon zelf opzoeken op WikiGTA kgta forum.Ik heb gezien dat er rood rook uit een vliegtuig komt zijn er ook nog andere kleuren?Als je de claxon-toets gebruikt in een Stuntplane komt er idd rode rook uit, deze is altijd rood. Daarnaast is er nog een sproei-vliegtuig, de Cropduster, hier komt een bepaalde (onbekende) vloeistof uit met dezelfde knop. Met een beetje fantasie kan je dan zelf San Andreas besproeien met bestrijdingsmiddelen of datgene wat jij wilt sproeien. Reageren
PatrickV Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Hallo Ik heb gta sa helemaal uitgespeeld maar die police maverick staat er niet, weet iemand hoe dit komt??? PatrickV Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Omdat die niet altijd verschijnt, als die er niet staat loop dan even een blokje om en probeer het dan nog eens. @ hieronder: Ik heb het niet geproefd. Reageren
The Hulk Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Die vloeistof die uit de Cropduster komt is volgens mij gewoon water. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Het zou water kunnen zijn. Maar gezien dat het een cropduster is zou het eerdergezegt pesticide kunnen zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.