Forumrunner Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Deze heb ik voor Ely gemaakt. Een paar nieuwe effecten erin gegooid, Filters gebruikt, Heerlijk. Maar goed, hij is wel aardig gelukt, Toch? Reageren
XiPE Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Uhm, misschien ben ik blind, maar ik zie niet wat het moet voorstellen. Ik zie enkel wat takken en bladeren. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Uhm, misschien ben ik blind, maar ik zie niet wat het moet voorstellen.Ik zie enkel wat takken en bladeren. Het zijn 2 soldaten die gecamoufleerd door een weg met bladeren enz lopen Dat zie je toch?? Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Uhm, misschien ben ik blind, maar ik zie niet wat het moet voorstellen.Ik zie enkel wat takken en bladeren. Het zijn 2 soldaten die gecamoufleerd door een weg met bladeren enz lopen Dat zie je toch?? ik vind het ook op alleen takken en bladeren lijken zie niet echt een soldaat mischien moet je daar wat beter aan werken voor de rest vind ik de kleuren en effecten wel mooi gedaan. 6.8/10 Reageren
gta_rulez Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Kan iemand me vertellen waar de soldaten zijn? Ik zie ze namelijk ook niet... Reageren
Fedmas Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Ik zie de soldaten opzich wel, maar ik dacht eerst dat het gewoon bosjes waren. Voor de rest mooie sig! Reageren
---Elias--- Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Kan iemand me vertellen waar de soldaten zijn? Ik zie ze namelijk ook niet... Hier. Komt waarschijnlijk omdat het zo donker is en ze gecamoufleerd zijn Maar ik vind toch dat je het duidelijk ziet Reageren
Forumrunner Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Het gaat er ook niet om dat je de soldaten ziet. Het gaat om de effecten, En daar ben ik tevreden over. En kan iemand ook een normale rate geven? Reageren
Dizzee Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Meeste maken de fout met filters, dat ze één en dezelfde over heel hun sig plaatsen waardoor het veel te eentonig wordt. Overgebruik dus. Jij hebt dat niet gedaan, je hebt verschillende soorten gebruikt en die mooi verdeeld over heel de sig. Alleen de compositie en vormen van de soldaten vind ik minder gelukt, zeker de linkse vind ik er maar raar uitzien. Over het algemeen toch een goed uitgevoerde sig. Rate: 7,5/10 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Meeste maken de fout met filters, dat ze één en dezelfde over heel hun sig plaatsen waardoor het veel te eentonig wordt. Overgebruik dus.Jij hebt dat niet gedaan, je hebt verschillende soorten gebruikt en die mooi verdeeld over heel de sig. Alleen de compositie en vormen van de soldaten vind ik minder gelukt, zeker de linkse vind ik er maar raar uitzien. Over het algemeen toch een goed uitgevoerde sig. Rate: 7,5/10 Ik heb alleen maar een bestaand plaatje bewerkt (effecten + tekst). Die soldaten stonden eral. Dit plaatje moest ik van Ely gebruiken, Zelf zou ik eigenlijk ook een ander plaatje kiezen. Reageren
Dizzee Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) Je kon ze natuurlijk ook gewoon uitknippen en anders positioneren, maar das al niet het makkelijkste aan photoshop. Mag ik het origineel plaatje eens zien, btw? Bewerkt: 21 januari 2009 door Dizzee Reageren
Dizzee Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Ik zie het al, op de wallpaper zijn ze al niet erg duidelijk. Dan is het misschien ook best dat je niet teveel effecten net rond de soldaten gaat gebruiken en zeker omdat er al veel actie is (camouflage) rond hen. Reageren
Be4sT Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Ik vind het eigenlijk lelijk. Ik weet niet wat ik moet zeggen ,probeer gwn tutorials te volgen. 1/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.