Forumrunner Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Ik vind het eigenlijk lelijk.Ik weet niet wat ik moet zeggen ,probeer gwn tutorials te volgen. 1/10 Wat vind je er dan lelijk aan? Want dit slaat nergens op, Geef ook argumenten. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik vind de effecten wel leuk gedaan maar de effecten verzieken wel het geheel. Omdat de soldaten nogal onduidelijk zijn op het originele plaatje worden ze dus nog onduidelijker op het nieuwe plaatje. Ik vind hem niet echt mooi omdat het geheel niet te vergelijken is met het origineel, maar ondanks de mooie effecten krijg je toch een: 7/10 Grtz RD Reageren
Cabyon Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Hmpf, ik vindt het niks, het lijkt wel of je het plaatje 45 graden hebt gekanteld. Het is niet mooi, te donker, anyway, ik vindt dit een van de slechste sig's die je ooit hebt gemaakt, sorry. 2/10 Anyway, Keep going Gr, Cabby Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.