Forumrunner Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik krijg steeds te horen van ''Volg wat tut's''. Waarom zou ik? Met zelf klooien bereik je veel meer, Aldus Jon-asses. Overigens schrijft de helft van jullie mijn naam fout, Hij staat toch helemaal bovenaan?
Traser Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Ik krijg steeds te horen van ''Volg wat tut's''. Waarom zou ik? Met zelf klooien bereik je veel meer, Aldus Jon-asses. Overigens schrijft de helft van jullie mijn naam fout, Hij staat toch helemaal bovenaan? Ja ik heb hetzelfde Gedaan Als wat je nu doet ForumRunner, Gewoon zelf wat aanklooien, maar in mijn beginfase heb ik toch nog wel eens terug moeten gaan naar toch even een tutorial doorlezen, Hier leer je veel van, en daarna kun je weer nieuwe dingen aanklooien/Proberen. Mvg -Traser Ps. En als je wil kan ik je op msn Tips geven, en kan ik je wat .psd`s geven, dan kun je zien wat ik gebruik etc. Bewerkt: 23 januari 2009 door Traser
Recommended Posts