Be4sT Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Hey ,ik wil wel eens battlen Onderwerp: GSM / MOBILES / ... Soort design: Maakt ni uit Size design: Wat je zelf wil Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: zsm .. Opmerking: De bedoeling is dat je bv van een iphone, een "reclamebordje" maakt ,zodat het net lijkt of het zo als een affiche kan gebruikt worden ...
TomHagen Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Lijkt me leuk. Ik ga meteen beginnen, als je het goed vind.
Be4sT Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Lijkt me leuk. Ik ga meteen beginnen, als je het goed vind. Goed Mijne is klaar
TomHagen Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 De mijne ook, ik zal iemand van de crew PM'en voor de titel en einddatum. Be4sT: TomHagen Succes.
NickyHendriks Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Vote: BEAST Ik vind zijn effecten een mooier geheel vormen en de achtergrond op de phone bij TH niet bij de phone passen
MFCL Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Mijn stem gaat naar Be4sT omdat zijne kleurrijker is en zijn achtergrond er mooi bij past
XiPE Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Be4sT: Je hebt mooie effecten gebruikt en die iPhone staat mooi centraal. Alleen zou ik dat tekentje links beneden weglaten. TomHagen: Dit vind ik niet zo mooi. De effecten rond de GSM gaan nog, maar dat wat op de GSM staat vnd ik niet mooi. Stem: Be4sT
Visser23 Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Beast: Ik vind hem veel te eentonig. Het lijkt net alsof je een foto erop hebt geplakt. Lettertype valt niet te zien. Wel mooie effecten gebruikt. Jammer dat het allemaal zo donker is, dat maakt het niet mooi, vind ik. TomHagen: Mooi gedaan, je hebt een niet zo donkere achtergrond genomen. Dat maakt het erg mooi. Je hebt een mooie weerspiegeling van de mobiel gemaakt, leuk gedaan. Het lettertype is ook erg goed en past bij de achtergrond. Ook jij hebt weer mooie effecten gebruikt. Sorry voor deze korte rate maar er valt niet veel te raten. Wat ik bij jullie beide wel mis is dat de tekst erg opvallend moet zijn bij een reclame 'bord'. Dar is niet gebeurd. Stem: TomHagen.
Be4sT Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Ik heb Matthijs een PB gestuurd! Mooie battle KUTGW! (niet meer stemmen duss ,is niet meer geldig!) Bewerkt: 23 januari 2009 door Be4sT
-Matthijs- Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Dankzij deze overwinning verover je een plek in de ranking, Be4sT! TomHagen is nog niet opgenomen in diezelfde ranking, dus voor hem veranderd er niets. Be4sT: +1 TomHagen: - Closed en updated.
Recommended Posts