Remcconen Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Onderwerp: Voetbal Soort design: Voetbal Size design: maakt niet uit. Render: Animatie: Premade: Tijd van inlevering: zsp Opmerking: Niet al te pro
XiPE Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) Oh, had niet gelezen dat het over voetbal moest gaan. Sorry, maar dan doe ik niet mee. Bewerkt: 20 januari 2009 door XiPE
Kloep Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) Ja, kies mij ^^ Ik lever hem vandaag nog in Bewerkt: 21 januari 2009 door Kloep
Remcconen Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Is goed. Die van mij kun je morgen verwachten.
Remcconen Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Kloep: Remcconen(Robinho):
Revolution-Designer Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik stem op: Kloep Waarom? Kloep: Ik vind dat het werk van Kloep meer effecten bevat en iets meer is afgewerkt, de tekst onderin is nogal wat onduidelijk maar de tekst naast de render is geod gelezen. De witte ''vlekjes'' bij de duidelijke tekst vind ik niet zo mooi staan, maar de effecten bij de render vind ik wel weer mooi gemaakt. 8/10 Remcconen: De signature van Remcconen is ook best mooi gemaakt maar de effecten vind ik niet mooi afgewerkt, ook vind ik het licht bovenin ook niet echt passen bij het geheel. Voor de rest vind ik het er redelijk uitzien. 7,5/10 Grtz RD
.Corneria. Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Kloep: In het algemeen een mooie sig.Mooie effecten,leuke font. Die vlekjes bij je naam mochten wel weg. Je sig is mooie afgewerkt Kloep! Rate:7.8/10 Remcconen: Ook een heel mooie sig.De effecten konden beter. Hij is ook niet zo mooi afgewerkt.Je render is er wel mooi ingeblend. Rate:6.9/10 Stem:Kloep Corneria
TomHagen Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 De sig van Kloep is wat voller en warmer, maar die van Remcconen ziet er stijlvoller uit. De sig van Kloep heeft een leuke achtergrond, en een leuke render, maar verder lijkt er niks mee te zijn gedaan. Henry gaat niet op in de sig, maar staat er zo los en alleen bij. Je kan beter de effecten wat meer over de render laten gaan, zodat het een beetje 3D lijkt te zijn. Bij Remcconen is dat beter gedaan, en dus gaat mijn stem naar Remcconen.
NickOwnage Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Kloep, want Remcconen's achtergrond is een beetje sneu, ik vindt er niet veel kleur in. Daarom gaat mijn stem uit naar Kloep hij heeft een mooie achtergrond passend bij de Voetballer: Thierry Henry.
.Levi. Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Winnaar Kloep +1 punt. Verliezer Remcconen -1 punt helaas. Closed en updated.
Recommended Posts