Jump to content

kan niet online spelen :s


Poofke

Recommended Posts

hoi zit al tijdje met probleem dat ik gta iv voor pc niet online kan spelen

als ik me wil inloggen krijg ik altijd deze fout melding

liveerror.jpg

liveinfoerror.jpg

en ik heb al honderden dinge gedaan om het toch maar aan de praat te krijgen maar lukt me niet

en misschien weet iemand waar de fout ligt

alvast bedankt

grtz

Link to comment
Delen op andere websites

Jawel, Social Club is de suite voor de multiplayermodus ;) dus je moet eerst je LIVE-account koppelen aan je Social Club-account, dit wordt allemaal uitgelegd in het spel zelf.

Ik heb anders helemaal geen Social Club account gekoppeld met mijn andere zaakjes. Ik heb zelfs niet eens een account op Social Club en ook nog helemaal nooit gehad en ik hoef er ook helemaal geen. Gewoon omdat ik er waarschijnlijk dan toch niks aan heb en er toch enkel brieven per mail van krijg waar ik geen belang bij heb. Verder speel ik wel met de Ps3 maar ik zie even niet in waarom dat anders zou zijn dan met de Pc. :N

Ik kan het natuurlijk ook best mis hebben hoor. In dat geval mag je me gerust corrigeren! ;) Dus: "Correct me if I'm wrong!"

Mvg,

Hackman

Link to comment
Delen op andere websites

hoi GTA haas en andere

ja heb al account bij social club en heb het gelinkt naar het emailadres waarbij ik ook het live account heb gemaakt. Spel is gekocht en heb firewalls en dergelijke al eens uitgeschakeld.

als je bij live een account maakt kom je toch op de xbox site uit? en je moet je spel daar toch ook niet aanmelden ofzo iets dergelijks. zoja waar dan?

alvast bedankt

hoop dat ik vlug het probleem te weten kom zodat ik ook online kan knallen en scheuren :puh:

grtz

Bewerkt: door Poofke
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...