Silverbyte Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) Om een overvloed aan topics te voorkomen open ik hierbij een creatietopic, waar ik al mijn nieuwe signatures zal posten. Ik heb uiteraard nog meer signatures gemaakt in het verleden, maar de oudere werkjes zijn in mijn ogen niet echt de moeite waard om hier te plaatsen. Op volgorde van ouder tot recent: Dit topic wordt regelmatig ge-update. Tips en op-/aanmerkingen zijn uiteraard van harte welkom. Bewerkt: 21 april 2009 door Silverbyte Reageren
Visser23 Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 1: Een mooie signature al vind ik dat je de hele signature in kleur moest doen. Dat zal wel mooier zijn. De achtergrond heb je mooi gemaakt, dus als je dat in kleur had gemaakt was het denk ik wel mooier geweest. Je hebt mooie effecten over de achtergrond gegooid. Ook heb je de render goed uitgekozen, maar kies voortaan een render uit die bijvoorbeeld ene blauw shirt heeft. Dan kan je de achtergrond ook in die kleur maken. Een gekleurde achtergrond past niet bij een wit shirt. Daarom heb jij het denk ik ook zo gedaan. Ik heb dus een voorkeur aan een ander shirt en gekleurde achtergrond in de kleur van de render. De render heb je wel goed geplaatst. De render die er achter hangt is denk ik iets te opvallend. De opacity iets verlagen en hij is perfect. Verder zie ik nog een C4D. Die heb je er goed in verwerkt. De tekst... In 1 woord: super! Ik kan het niet beter, sterker nog, ik kan niks met tekst. Mooi gedaan. Een 6.5/10. 2: Deze signature heb je mooi gemaakt! Ik heb de normale foto gezien en je hebt er iets totaal anders van gemaakt. Super gedaan. De lichtinval heb je prachtig gemaakt. De hebt een mooie stock (?) gebruikt, waar goed mee te klooien valt. Je hebt hem ook goed geplaatst. Effecten zitten er genoeg in, en ook nog erg goed. Hier valt niet over te klagen De tekst, heb je weer mooi gedaan en is totaal niet opvallend. Dat is wat een signature moet hebben, onopvallende tekst. Dat heb je goed gedaan, en je hebt het ook nog erg mooi gemaakt. Weer super gedaan. 9/10! 3: Deze signature vind ik weer iets minder. De achtergrond is weer zwart wit, en weer niet in kleur Je hebt een geel shirt hier gebruikt, dus lijkt het je niet mooi om ook een gele achtergrond te gaan maken? Dat lijkt mij een stuk mooier dan een zwart wit achtergrond. De effecten heb je wel weer mooi gedaan, en ook daar zitten er weer genoeg van in. De render heb je goed uitgezocht en is mooi geplaatst. De render die erachter zit heb je nu wel goed gedaan. Hij is niet erg opvallend en dat moet ook niet. Dat is al een mooie verbetering dan met de eerste. De C4D (?) die erin zit heb je wel weer goed gedaan en goed geplaatst. Die is wel weer in kleur. Doe dan de achtergrond ook! De tekst heb je weer zeer goed gedaan. Mooi in het grijs/zilver zodat het bij de achtergrond past. Zoals al eerder gezegd: je bent erg goed met die tekst, ik kan het niet. Een 7.3/10 voor de signature. Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Als ik uit deze 3 creaties een favoriet zou moeten kiezen, wordt het de laatste. De combinatie van een zwart-wit stock en felle kleuren is gewaagd, maar in dit geval komt het heel positief tot zijn recht. Het trekt de aandacht en daarbij is het een mooie signature om te zien. Het blauwe om de voetballer heen ziet er goed uit en is goed geplaatst, züpah! Ik heb overigens nog wel een opmerking: de tekst is misschien wat overbelicht, waardoor het ietwat flets oogt en dat is jammer, aangezien de belichting over het algemeen goed is bij die signature. Verder een super werk, Silver! Reageren
Hackman Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Ik vind ze ook wel mooi allemaal en op de een of andere manier vind ik de felle kleuren (blauw) in je creaties helemaal niet zo vloeken op de een of andere manier. Ze passen er mooi bij alleen wat me wel opvalt is dat de herhaling ervan misschien wat minder Opacity kan hebben want ik vind dat hij nu iets te veel aandacht trekt. Kleiner moet je vooral niet doen, dan verpest je het alleen maar denk ik. Verder zie ik dat je bijzonder goed op weg bent en dat je vooral zo door moet gaan! Mvg, Hackman Reageren
Silverbyte Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Update: Ik heb geluisterd naar jullie advies, en heb deze keer wat meer kleur aangebracht in de signature. Over de tekst ben ik tevreden, over de rest wat minder. Tips en op-/aanmerkingen zijn weer van harte welkom. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Ik zie dat je ook wat naar dezelfde style gaat als mijn sigs, de voetbalstyle zeg maar. Je bent op goede weg maar ik zie nog heel wat verbeterpunten.. De 3de, van Anelka, is duidelijk je beste. Is met een heel goede tut gemaakt, je ziet ook dat deze eruit springt. Je texturegebruik kan beter, probeer wat minder ongeordend textures te gebruiken. Probeer er een structuur in te brengen. Je teksten zijn ook heel wat minder, daar moet je op oefenen. Tekst is dan ook heel erg moeilijk in een sig, ik heb het ook niet onder de knie . Oefen vooral verder Reageren
Silverbyte Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Ik heb de beginpost weer eens bijgewerkt. De onderste vier signatures zijn toegevoegd. Reacties zijn nog altijd van harte welkom! Reageren
Legenderion Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Allemaal wel netjes gemaakt, wat voor technieken heb je gebruikt in Photoshop? Ik mis alleen wel een speler van FC Groningen Reageren
Jay; Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Ze zien er niet slecht uit Silverbyte. Het grootste minpunt dat ik heb is echter je omgang met scanlines. Je moet leren wanneer je ze wel en niet moet gebruiken en in welke mate. Ik zie namelijk vaak dat je er teveel van plaatst en ze bijvoorbeeld ook over de arm laat lopen van een speler, erg jammer. Daarnaast kan je aan diepte werken welke je maakt door donkere en lichte kleuren op elkaar af te stemmen en door de render meer naar voren te laten treden. Ook hier speelt belichting een grote rol. De basisregels ken jij zeker al en je designs zien er dus ook goed uit. Ik weer alleen dat jij zoveel beter kan. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 Na Photoshop bijna een half jaar links te hebben laten liggen, vond ik dat het toch weer tijd werd om een signature in elkaar te knutselen. Over het resultaat ben ik zeker niet tevreden, maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.