Jump to content

Liefdesprobleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Haalow, ik heb sinds kort ruzie met m,n vriendin en ik wil het graag goedmaken door een lied voor haar te spelen!

maar ik weet niet zulke goeie muziek en ik wil een soort slijmmuziekje :7

kunnen jullie me aljeblieft helpen ^_^

alvast bedankt! :tu:

graag met een gitaar die speelt in het liedje 0_0

Bewerkt: door -GoldWing-
Geplaatst:

Met een nummer? We weten helaas niet hoever jouw talenten gaan als het om zingen + gitaar-spelen gaat maar ik denk dat het handiger is dat je gewoon een gedichtje voorleest aangezien het me nogal moeilijk lijkt om die gitaar te verslepen en noem maar op. Het neemt denk ik veel meer moeite mee dan je zou denken maar als je echt van haar houdt dan moet je het gewoon doen hoor. ;)

Ik zou trouwens voor een normaal makkelijk liedje gaan, als je namelijk al durft om een liedje voor haar te spelen + gitaar-spelen dan doe je eigenlijk al veel te veel! Je kan natuurlijk ook Guns 'n Roses - Sweet Child O' Mine doen maar als zij dan in plaats van blauwe, groene ogen heeft dan ben je ook de pineut en denkt ze dat je vreemdgaat met een meisje/jongen met blauwe ogen.

Ik zou gewoon gaan voor een makkelijk rijmpje en dan met je gitaar een simpel melodietje te doen. Dat rijmpje kan je eventueel aanpassen, zolang het maar rijmt. En verder weet ik eigenlijk ook niks want ik heb hier niet zoveel ervaring mee. Ik kan namelijk geen gitaar-spelen en heb ook een hekel aan het vak muziek omdat we een vreselijke etterbak als leraar hebben.

Mvg,

Hackman

Geplaatst:
[...]

Ik zou trouwens voor een normaal makkelijk liedje gaan, als je namelijk al durft om een liedje voor haar te spelen + gitaar-spelen dan doe je eigenlijk al veel te veel! Je kan natuurlijk ook Guns 'n Roses - Sweet Child O' Mine doen maar als zij dan in plaats van blauwe, groene ogen heeft dan ben je ook de pineut en denkt ze dat je vreemdgaat met een meisje/jongen met blauwe ogen.

[...]

Tenzij je haar naar je kamer kan hosselen of naar een plek met een versterker, zou ik niks elektrisch gaan spelen omdat je elektrische liedjes niet akoestisch moet gaan spelen.

En zelfs al ben je geen ster in zingen (je moet het natuurlijk wel kunnen), zou ik het toch doen want je hebt toch een bepaalde bedoeling en bij zoiets is het dan minder belangrijk... Het gaat nog altijd om het principe.

Geplaatst:
[...]

...

[...]

Tenzij je haar naar je kamer kan hosselen of naar een plek met een versterker, zou ik niks elektrisch gaan spelen omdat je elektrische liedjes niet akoestisch moet gaan spelen.

En zelfs al ben je geen ster in zingen (je moet het natuurlijk wel kunnen), zou ik het toch doen want je hebt toch een bepaalde bedoeling en bij zoiets is het dan minder belangrijk... Het gaat nog altijd om het principe.

Daarvoor bestaat de pignose amp,op 6 1,5 volt batterijen.

51HTNZ6S4GL._SL500_AA280_.jpg

Geplaatst:
[...]

...

[...]

Daarvoor bestaat de pignose amp,op 6 1,5 volt batterijen.

51HTNZ6S4GL._SL500_AA280_.jpg

En dan moet je hem ook nog net hebben. :7

Ontopic, lees haar een gedichtje voor die veel voor haar kan betekenen.

Zingen moet je maar net kunnen(al gaat het om het idee dat je zo ver wilt gaan), en je moet nog eens een geschikt nummer zien te vinden etc. etc.

Veel moeite dus, een gedichtje is makkelijker, maar dat betekend nog niet dat het minder impact op haar heeft.

Veel suc6 btw.

Geplaatst:

Of ga gewoon dat nieuwe nummer ''tijdmachine'' van Dio voor der spelen maar dan in Gitaar versie beetje erbij rappen ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry voor mijn late reactie, maar misschien is You're Beautiful van James Blunt niet een goede optie? James Blunt z'n liedjes hebben het grotendeels van de gitaar en piano, dus misschien is dit een goede optie.. :)

Edit; James Blunt met Goodbye My Lover is ook een goede, is helaas wel op de piano, maar misschien kan je kijken of je het wat op de gitaar kan aanpassen.. ;)

Bewerkt: door Die Hard

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...