Jump to content

vice city xbox


benzine

Recommended Posts

***
[font=Courier]ik weet niet hoe je met xbox een bedrijf koopt auto showroom wil ik en hoe je de hotring dirt en al doet in dat stadion daar kom ik niet in je kunt niet in een vliegtuig ik kan niks als je een andwoord hebt stuur email ***

san andreas is zwaar beter

:angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry  om dat ik het niet weet haat ik dat spel hoe verkleed je je met zelf schoenen schirt en al kiezen sttuurr eenn eemmaaiill ***

Sjesus post is iets NUTTIGS, en is natuurlijk heel DOM om je e-mail te geven <_<

[EDIT door [b]Lantyz[/b]: En ook om een emailadres te quoten, want dan moet ik twee posts aanpassen. ;) ]

Link to comment
Delen op andere websites

Benzine, kijk eens bij de Controls van de Xbox. Daar kun je wel uit vissen waar je op moet drukken etc.

Als je een bericht post, doe het dan met mate en word niet boos op ons, omdat je niet weet hoe het moet. Tenminste, al die 'angry-smilies' ziet het niet erg tevreden uit :)

Link to comment
Delen op andere websites

In al de reply's is nog steeds geen antwoord op de Hotring gegeven, en die staat ook nog niet in de walkthrough, dus:

Bij de start niet meteen keihard optrekken, wacht eerst eventjes tot de rest op een kluitje zit en ga dan écht racen, als je health van je auto op nog maar 10% of minder staat, ga dan in de pit-stop, je kunt andere racers treiteren door langzaam op ze in te rijden en dan van rechts inhalen en dan naar links sturen. Dan moet het lukken, probeer het vaker zou ik zeggen.

Je kunt jezelf verkleden, maar niet willekeurig, er zijn een aantal outfit's waar je uit kunt kiezen, ze staan in de 100% Guide, die is op deze locatie te vinden. Er staat ook bij na welke missie, ik hoop dat je nu geholpen bent. Maar a.u.b., al ben je hier nieuw, je kunt het ook ietsjes netter vragen, dat geeft een betere sfeer hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...