Jump to content

2fast{0} Vs. XiPE

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Naar eigen zeggen invullen

Render: Mag gebruikt worden

Animatie: Nee, geen animatie

Premade: Nee, geen premade

Tijd van inlevering: Gewoon zo snel mogelijk, mijne zal ik gelijk na jou werk in leveren.

Opmerking: Goed, slecht, maakt niet uit zolang je voldoet aan de bovenstaande eisen ben je van harte welkom!

Geplaatst:

XiPE

Lookup1.jpg

2fast{0}

Nissan-1.jpg

Stemmen kan beginnen, veel succes XiPE, mogen de beste winnen!

Geplaatst:

Xipe :

Jouw Signature is echt mooi, de brushes zijn goed gebruikt ,je BG is ook heel mooi , mooie kleuren en die Clip Mask (denk ik ) vind ik ook zéér mooi gedaan ;)

Je tekst vind ik minder en je border ook

9/10

2fast{0} :

Jouw sig is ook mooi maar ik vind de sig een beetje rommelig :x

De tekst vind ik niet zo goed, het is een beetje pixelachtig ,mar de effecten rond de auto zijn wel mooi.

8.5 / 10

Stem : Xipe

:tu:

KUTGW both!

Geplaatst: (bewerkt)

Aight[/], Hele mooie signatures

2fast{0}

Super mooie sig, Veel Diepgang en Flow, Een goed in elkaar stekende Sig dus, Goed Gebruikt gemaakt van de C4d`s,

en ze ook Rondom de Auto Geplakt om er een Diepgang in te geven

Cijfer 9/10

XiPE

Hele mooie sig, maar naar mijn zin wel iets te donker, ook bevat het niet heel veel diepgang..

Met de flow zit het dan weer wel goed, en dat maakt de Sig over het algemeen Heel mooi :D

Cijfer 8/10.

Stem 2fast{0}

Bewerkt: door Traser
Geplaatst:

2Fast{0}: Wauw. Heel mooi gemaakt. De effecten rond de auto vind ik heel mooi en die zijn goed gelukt. Alleen dit font is niet zo mooi. Ik weet dat je beter kan, maar je hebt zelf ergens gezegt dat je geen zin had om een nieuw font te zoeken. :puh: Achja, voor 1 keer is het niet erg. In z'n geheel is het een mooie signature, maar ik weet zeker dat je beter kan. ;)

XiPE: Ik vind hem niet zo mooi, sorry. Mijn eerste indruk was: 'Is dit nou alleen een hoofd?' De nek is veel te veel naar achter geschoven waardoor hij bijna onzichtbaar is. Ook vind ik de C4D's rondom de render niet mooi. Je andere creaties vind ik veel mooier. ;)

Stem:

2Fast{0}

Geplaatst:

XiPE: Mooie effecten rond de render, het geheel komt heel rustig over door de doffe kleuren, maar toch is het niet saai of leeg. Tekst is leuk gedaan, alleen 'Nrj' ofzo staat er wat los bij, ziet er naar mijn mening een beetje raar uit.

2fast{0}: De C4D's lijken om de auto te kruipen, en dat geeft een leuk effect. Jammer dat die er daardoor niet meer uitspringt, hij wordt bijna opgegeten, of juist half uitgekotst. De tekst is wel erg goed gedaan. Wat erg jammer is is dat er geen warme kleuren in zitten. Het maakt het geheel nogal grauw.

Ik stem op XiPE.

Geplaatst:

Ik ga voor 2fast{0}...

Puur omdat de auto zo is neergezet alsof het in een showroom is en de effecten eromheen vind ik uitermate prachtig. Dit sig is leeg maar hij had niet voller gemoeten :tu: KUTGW

Geplaatst:

Spannende battle met 2fast{0} als gelukkige winnaar! Een punt en de felicitaties voor jou. Helaas verliest XiPE een punt door deze nederlaag en verdwijnt hij (tijdelijk) uit de ranking.

2fast{0}: +1

XiPE: -1

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...