Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

He, als ik mijn gta opstart dan denkt ie ff en dan start ie hem helemaal niet op :S

ik heb hem al 3 keer opnieuw geinstaleerd.... kan iemand mij helpen?

bvd

Geplaatst:

Nou ja, aan zo'n bericht hebben we lekker veel...

Misschien is het handig om te vertellen waar het vastloopt?

Geplaatst:

Controleer >>hier<< of jou PC wel voldoet aan de minimale systeemeisen. Zo ja: meldt dan ook wat meer informatie over je systeem. Als je geen informatie geeft kunnen wij je niet tot slecht helpen.

Geplaatst:

Het zal wel niet... Maar indien je San Andreas hebt gedownload hoef je al niet meer verder te zoeken, waarschijnlijk ontbreken er dan bestanden en kan San Andreas daarom niet de juiste informatie krijgen om op te starten.

Maar als je het wel gewoon eerlijk in de winkel hebt gekocht ligt het waarschijnlijk aan je pc, misschien is je Operating System niet goed(het systeem waarmee je werkt) dus bijvoorbeeld Windows Xp, Windows Vista of zo, ik heb al gelezen dat je nog niet veel spellen met Windows 7 kunt spelen, dus als je dat hebt moet je op de een of andere manier proberen om je ... om te zetten in Xp ofzo(ik zou niet exact weten hoe het werkt of hoe het noemt).

Als je het eerlijk hebt gekocht, de cd is niet beschadigd of zo, waren ze bij de winkels misschien verstrooid geweest en zijn ze misschien een bestandje vergeten, dan kan je eventueel(als je een foutmelding krijgt met daarin het ontbrekende bestand) het hier op het forum aanvragen.

Voor meer informatie kan je ook altijd dit(klik) onderwerp doorlezen, daar staat ook wat algemene informatie over wat de oorzaak zou kunnen zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...