The Hulk Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Nou de titel zegt het al welke gangs willen jullie terug zien in GTA CW? Nu je denk ik een chinees bent natuurlijk de: Traids. Misschien de: Yakuza of een of andere Italiaanse maffiafamilie. (de zoveelste) Een motergang lijkt me ook wel leuk en ik wil natuurlijk weer een cubaanse, mexicaanse of colombiaanse gang erin terug zien. Zoals: Cholos, Cubans, Colombian Cartel, Los Santos Vagos, Varrio Los Aztecas, San Fierro Rifa. Reageren
the_dan Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 sommige gangs die je zegt komen uit andere landen dus die zullen er vast niet in zitten zoals de cubans ens cholos er zit een gang in genaamd the Spanish Lords Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Chineze gangs, Yakuza, Triadz, Colombian Cartel, Cholos, Cubans. Dat is eerst wel genoeg, en Motorgangs.! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Ik wil de Vercetti gang, maar dat zal vast wel niet. Reageren
Jorismartens Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) de Yazuka's zijn LOL! dus RARA welke? ANTW. Leones eh ik bedoel: de Yakuza's en ZEKER de Yakuza's Stinger! Zón vette wagen! Bewerkt: 21 januari 2009 door Jorismartens Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 de Yazuka's zijn LOL! dus RARA welke? ANTW. Leones eh ik bedoel: de Yakuza's en ZEKER de Yakuza's Stinger! Zón vette wagen! Ik ben het met je eens, alleen verwacht er niet te veel van CTW. Reageren
thomas1010 Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 dat de leones terugkomen maar dat zal vast niet. Reageren
lil gta gamer Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Grove street Nee, ik hoop de cholos...... Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Ik denk dat de gangs uit GTA IV weer terug komen. Dus The Angels of Death, The Lost, The Pegorino's, Ancelotti Family, Russische Maffia en reken er maar niet te veel op dat de Cholos vanuit Vice City naar Liberty City zijn verhuist. Reageren
The Hulk Geplaatst: 6 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Het is natuurlijk logisch dat alle gangs uit GT IV erin voor komen. Maar het zal wel leuk zijn als Rockstargames er nog een paar gangs bij doet. Of gewoon dat je in een missie even problemen hebt met een gang uit bijvoorbeeld SA of VC. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Een Arabische gang, iets wat ik nog niet ben tegengekomen in de gehele GTA serie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.