Jump to content

Online Trophies/Achievements...


Equalizer

Recommended Posts

Hallo,

Is het redelijkerwijs haalbaar om alle online Trophies in je eentje te behalen?

En hoe werkt dat on-line gebeuren in het spel eigenlijk, via je telefoon ofzo?

Alvast bedankt,

Equalizer.

Theoretisch, Ja alles is mogelijk om in je ééntje te halen, maar in de praktijk komt het erop neer dat je dat niet zoekt om daar zolang op te doen. Neem alleen het racen al, of de weg naar de level cap..

Ik heb ze allemaal en ik zeg dat het kan alles in je eentje halen, maar ik heb het niet gedaan. Zoek een maatje die ook nog trophies moet en doe ze samen met hem/haar. Veel leuker dan random games te joinen in de hoop dat als je voor ligt bij een race de mensen niet leaven van de room.

Pop up je telefoon, selecteer multiplayer dan kies je quik match of custum match. De laatste kies je als je zelf een room wilt maken.

Bewerkt: door gemertenaar
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook in het officiële GTAForum Trefpunt terecht om met mensen af te spreken. Er is ook een 'voeg-mij-toe' topic; zo zul je sneller vrienden krijgen. Ik denk dat het vooral bij co-ops handig is om met een team of met vrienden samen te werken. 'Fly the co-op' zul je anders vrij lastig vinden, denk ik. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...