Jump to content

spel start met verkeerde graphics


L

Recommended Posts

Beste leden,

mijn probleem met de foutmelding is inmiddels verholpen, de game start nu wel.

Maar aan het begin zit ik dus in een auto en moet ik ergens heen rijden.

Alleen de besturing reageert nogal traag, en het beeld is voor het grootste deel zwart, net als in de cutscene aan het begin zie je de personages wel, maar het gebied niet, omdat dit zwart is. Hoe kan ik dit oplossen?

alvast bedankt.

dit bedoel ik: klik

Bewerkt: door Léon-San Andreas
Link to comment
Delen op andere websites

Welke videokaart heb je?

waar kan ik dat zien? ik heb niet zo veel verstand van pc's

Owh, ik zie hier staan: NVIDIA GeForce 6610 XL, is dat mogelijk?

Ligt het probleem bij de videokaart?

Bewerkt: door Léon-San Andreas
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het probleem is inderdaad je videokaart. Die is helaas te zwak om het spel te draaien. Je kunt overwegen een nieuwe kaart te kopen.

Wat zijn de rest van je specs? En wat is je budget als je een nieuwe kaart gaat kopen? Dan kan ik of iemand anders een kaart voor je uitzoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het probleem is inderdaad je videokaart. Die is helaas te zwak om het spel te draaien. Je kunt overwegen een nieuwe kaart te kopen.

Wat zijn de rest van je specs? En wat is je budget als je een nieuwe kaart gaat kopen? Dan kan ik of iemand anders een kaart voor je uitzoeken.

Maar het is toch mogelijk om je videokaart te opgraden, zodat het spel wel kan spelen?

Hoe duur zijn die kaarten dan, als ik het over een kaart heb die geschikt is voor zulk soort spelllen?

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk kun je een videokaart upgraden. Mits je een PC hebt, laptops kunnen niet worden geüpgraded. Met upgraden bedoel ik overigens een nieuwe kaart erin steken. Nieuwe drivers downloaden heeft voor jouw PC geen nut helaas.

Een kaart die IV goed kan draaien kost al gauw een eurotje of 100. Als je écht power wilt kom je al uit op 250 euro.

Wat zit er nog meer in je PC? Dus welk moederbord, processor, geheugen etc? Dit kun je vinden door te gaan naar: Start - uitvoeren - typ in "dxdiag"

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk kun je een videokaart upgraden. Mits je een PC hebt, laptops kunnen niet worden geüpgraded. Met upgraden bedoel ik overigens een nieuwe kaart erin steken. Nieuwe drivers downloaden heeft voor jouw PC geen nut helaas.

Een kaart die IV goed kan draaien kost al gauw een eurotje of 100. Als je écht power wilt kom je al uit op 250 euro.

Wat zit er nog meer in je PC? Dus welk moederbord, processor, geheugen etc? Dit kun je vinden door te gaan naar: Start - uitvoeren - typ in "dxdiag"

systeemmodel: MS-7091

processor: Intel® Pentium® 4 CPU 3, 40 GHz (2 CPUs)

geheugen: 1024MB RAM

DirectX-versie: 9.0c

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet die nieuwe videokaart maar, want je hebt te weinig geheugen, en je processor kan het spel ook niet aan. Je zult dan een nieuw moederbord + processor + geheugen + grafische kaart + voeding moeten kopen. Dan kun je nog beter een heel nieuwe PC kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet die nieuwe videokaart maar, want je hebt te weinig geheugen, en je processor kan het spel ook niet aan. Je zult dan een nieuw moederbord + processor + geheugen + grafische kaart + voeding moeten kopen. Dan kun je nog beter een heel nieuwe PC kopen.

Owh dat is dan mooi kudt. Ik dacht dat mijn computer nog niet zo oud was, jammer is dit.

In ieder geval bedankt voor de info!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...