Jump to content

Gmax en Sketch - up

Recommended Posts

Geplaatst:
Hallo mensen!

Hoe kan je een sketch up model in gmax laden?

Alvast bedankt,

Voor alle hulp!!!!

Export » 3D model, 3DS, Daarna iemand die 3Ds heeft het naar .max om laten zetten, en dan kun je hem in Gmax laten laden.

Geplaatst:
Hallo mensen!

Alvast bedankt,

Voor alle hulp!!!!

Export » 3D model, 3DS, Daarna iemand die 3Ds heeft het naar .max om laten zetten, en dan kun je hem in Gmax laten laden.

Het jij 3Ds?

Geplaatst:
Hallo mensen!

Alvast bedankt,

Voor alle hulp!!!!

Het jij 3Ds?

Nee :7..

Geplaatst:
Hallo mensen!

Alvast bedankt,

Voor alle hulp!!!!

Het jij 3Ds?

Nee :7 ..

GMax heeft ook gewoon een functie om .3DS files te laden.

Nodig:

Sketchup Pro

Gmax

In SKP Pro:

Ga naar File, daar naar Export en klik op 3d model. Zorg dan dat je naar een .3DS formaat exporteert. Rechts onderin heb je nog een knopje OPTIONS staan. Zorg dat dat zo staat als in deze tut van puma is beschreven. En nu op Export klikken. Als je textures op je model hebt raad ik je aan je model in een apart mapje te exporteren.

Ga nu naar Gmax, klik op File > import, zorg dat je .3DS files wilt importeren, zoek je bestand op en importeren maar. Klaar..

Geplaatst:
Sketchup Pro

Dit wil ik nog even benadrukken want wanneer je geen PRO versie hebt van Sketch-up dan is het niet mogelijk om te exporteren naar een .3Ds bestand en kun je er dus helemaal niets mee. Ik heb alleen wel het sterk vermoeden dat jij niet iemand bent die van plan is om de PRO versie te kopen en ik denk dat je waarschijnlijk ook niet op de hoogte bent over hoe je dat op de alternatieve weg kan doen. Verder is het dus nogal moeilijk voor jou om het allemaal in orde te krijgen als je bedenkt hoeveel moeite het (kan) kost(en). Verder is het ook onmogelijk veel werk om iedere keer iemand anders te laten exporteren dus ik heb zo'n klein voorgevoel dat je niet echt een goede modder wordt.

Er is natuurlijk wel een simpele manier om er toch voor te zorgen en dat is dat je de PRO versie illegaal verkrijgt alleen dat is tegen de regels van dit forum en daar mogen we je dus officieel niet mee helpen. In werkelijkheid hoef je enkel de juiste persoon een Persoonlijk Bericht te sturen over dit onderwerp en je krijt alle informatie die je nodig hebt om het gratis te downloaden. :puh:

Mvg,

Hackman

Geplaatst:
Sketchup Pro

Dit wil ik nog even benadrukken want wanneer je geen PRO versie hebt van Sketch-up dan is het niet mogelijk om te exporteren naar een .3Ds bestand en kun je er dus helemaal niets mee. Ik heb alleen wel het sterk vermoeden dat jij niet iemand bent die van plan is om de PRO versie te kopen en ik denk dat je waarschijnlijk ook niet op de hoogte bent over hoe je dat op de alternatieve weg kan doen. Verder is het dus nogal moeilijk voor jou om het allemaal in orde te krijgen als je bedenkt hoeveel moeite het (kan) kost(en). Verder is het ook onmogelijk veel werk om iedere keer iemand anders te laten exporteren dus ik heb zo'n klein voorgevoel dat je niet echt een goede modder wordt.

Er is natuurlijk wel een simpele manier om er toch voor te zorgen en dat is dat je de PRO versie illegaal verkrijgt alleen dat is tegen de regels van dit forum en daar mogen we je dus officieel niet mee helpen. In werkelijkheid hoef je enkel de juiste persoon een Persoonlijk Bericht te sturen over dit onderwerp en je krijt alle informatie die je nodig hebt om het gratis te downloaden. :puh:

Mvg,

Hackman

Ik heb sketch up Pro gekocht dus.....

En het gaat me lukken want ik snap het!

Geplaatst:

En nu wil je ook models ingame zetten?

Zoja, dan heb je nog Kams nodig. Als je iets niet snapt PB je me maar of voeg je me toe op MSN. Wat in mn profiel staat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...