mussepower Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Kan je in GTA IV ook auto's sneller laten lopen? Net zo als in SA en VC waarbij je de handling.() moet aanpassen! Iemand? Gr. Reageren
wesley123 Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 gewoon de handling.dat aanpassen, eerst moet je wel de game met een mod patcher hebben gepatcht. Reageren
mussepower Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Hoe doe je dat met die mod patcher? Reageren
rakker126 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Hoe doe je dat met die mod patcher? Gberuik de zoekfunctie maar eens Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik dacht toch dit programmaatje. Zolang ik nu over de handling files aanpassen lees was het dit programma. Correct if i'm wrong. Reageren
mussepower Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Hehe bedankt! Het is me gelukt, misschien moest ik toch maar ff de zoekfunctie gebruiken ja Deze kan dicht. Reageren
halllo40 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 mods mot je gewoon ff bij google zoeken er zouden vast wel wat technerds al 1 in elkaar hebben gevlanst Reageren
GTA Haas Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 mods mot je gewoon ff bij google zoeken er zouden vast wel wat technerds al 1 in elkaar hebben gevlanst Dus jij noemt mensen die een mod hebben gemaakt voor GTA IV een technerd? Dan scheld jij hier toch een paar mensen uit. Let op je woorden, ookal ben je nieuw. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.