KoenKucharek Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 ik ging een cheat doen en toen stond er cheat activated archievemt ''cleaned the mean streets'' bloked even later haal ik die archievment hoe kan dat??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RogierS. Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Heb je het spel niet tussentijds toch nog afgesloten zonder te saven? Het lijkt me wel errug sterk dat dit gebeurt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Je hebt vast de Savegame opnieuw opgestart of het is een bug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Welke console heb je? Als het de PS3 is dan kan ik hem misschien ook nog halen indien het een bug is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Heeft PS3 dan altijd geluk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Nee De 360 wel, die heeft de DLC :| En voor PC'ers is het al helemaal balen, aangezien de vele problemen die ik zie in het Technische Roblemen topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Frans202 Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 als je met een cheat een trophy/achievement blokeerd maakt niks uit!! je kan dan ook gewoon saven. als je daarna je savegame laad dan staat er links in beeld: trophies are aviable op de ps3 dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RogierS. Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Frans, en staat er bij je stats dan ook doodleuk dat je gecheat hebt??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoenKucharek Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 nee geen bug of zo en heb hem op X360 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Frans202 Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 Frans, en staat er bij je stats dan ook doodleuk dat je gecheat hebt??? wat boeit dat of er staat dat je niet of wel gecheat hebt?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 Frans, en staat er bij je stats dan ook doodleuk dat je gecheat hebt??? wat boeit dat of er staat dat je niet of wel gecheat hebt?? Om te kijken of je ondertussen gesaved hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 Als je een nieuwe savegame start of een andere neemt waarop je niet gecheat hebt. Dan kan je die archievements wel halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 (bewerkt) Als je een nieuwe savegame start of een andere neemt waarop je niet gecheat hebt.Dan kan je die archievements wel halen. Klopt, want dan telt de Cheat niet. @ Er is wel een beperkt aantal Savegames die je kan gebruiken. Bewerkt: 22 januari 2009 door NickOwnage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Nee dit is bij alle cheats zo. Ik weet ook niet hoe dat komt. Maar als ik heb gecheat en er is een trophie geblokkeerd kan ik deze nog gewoon halen hoor. Weet niet hoe het komt, maar het is wel zo. Ook is het heel raar dat als ik een oude savegame laad staat er dat de trophies niet beschikbaar zijn op oude savegames. Terwijl ik sommige trophies wel gewoon kan halen op die oude savegames. Bewerkt: 23 januari 2009 door Sjorszzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.