Jump to content

Technisch probleem in laatste missie

Albieman

Recommended Posts

In de laatste missie ('Out of Commission', ik heb voor 'Revenge' gekozen) zit ik met een technisch probleem. Op een gegeven moment hang ik aan de helicopter waarin Little Jacob en Roman zitten. Er staat in beeld dat ik achter elkaar op de linker shiftknop (ik speel op de PC) moet drukken om aan boord te komen, maar dat lukt niet. Ik ga als een bezetene op die knop en het beeld begint te flikkeren. Na een tijdje valt Niko van de heli af in het water en staat er in beeld dat Pegorino is ontkomen en dat de missie is mislukt.

Wat nu?

Bewerkt: door Albieman
Delen op andere websites

Heb je de toetsen veranderd? Meestal is dit de spatie knop, als je je linker shift toets gebruikt krijg je plaktoetsen, als je het geluid aan hebt staan hoor je een piepje.

Goed punt... ik heb inderdaad de shift en spatie omgedraaid, omdat ik wil rennen met de spatie en springen met de shift. Was in San Andreas nl. ook zo.

Wel typisch, want ik heb eerder in het spel gemerkt dat de aanwijzingen hier op aangepast zijn. Als je dus de toetsen verandert, verandert ook de aanwijzing in de goede. Mischien is dat hier niet zo.

Ik ga het vanavond testen, dankjewel!

Delen op andere websites

Ik hoop dat het werkt. :) Succes.

Het werkt niet... :-( Ik heb de controls gereset en toen gaf ie aan dat ik herhaaldelijk op spatie moest drukken. Hetzelfde effect: knipperend scherm en een mislukte missie. Er is dus toch iets anders aan de hand.

Iemand anders een oplossing?

Delen op andere websites

Heb je wel de benodigheden voor GTA IV? Bijvoorbeeld: Je Videokaart, Processor... Etc..

@ Dat knipperend scherm houdt in dat je Beeldscherm het niet houdt, dus dan Crasht het spel.

Zet dus je Graphics lager.

Bewerkt: door NickOwnage
Delen op andere websites

Heb je wel de benodigheden voor GTA IV? Bijvoorbeeld: Je Videokaart, Processor... Etc..

@ Dat knipperend scherm houdt in dat je Beeldscherm het niet houdt, dus dan Crasht het spel.

Dat kan het niet zijn: Intel i7 2,67 Ghz, 6 GB intern geheugen en NVIDIA GeForce 9800 GT.

Ik heb de missie inmiddels uit kunnen spelen. Het lukte nadat ik werkelijk als een malloot tekeer ben gegaan op de shift-toets...

Delen op andere websites

Dat kan het niet zijn: Intel i7 2,67 Ghz, 6 GB intern geheugen en NVIDIA GeForce 9800 GT.

Ik heb de missie inmiddels uit kunnen spelen. Het lukte nadat ik werkelijk als een malloot tekeer ben gegaan op de shift-toets...

Hopelijk Crashte hij niet weer? Hopelijk is de Shift-toets niet stuk. Arm ding. :D

Maar als dit probleem blijft voordoen maar weer ff vragen. Anders moet je op je laptop zoeken naar de file "Logboeken" daar staan alle fouten in van je PC/laptop.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...