R.i.c.k.y Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 help ik zit vast bij de missie van madd dogg (las venturas) Madd dogg die staat op het dak om zelfmoord te plegen en moet tijdens het filmpje over de randjes van het dak lopen. maar tijdens het lopen in het filmpje valt hij eraf. kan iemad vertellen, wat ik kan doen om die missie uit te spelen ik heb al geprobeerd er een "dekbed" (vrachtauto) onder te zetten maar als ik dan weer vertrek voor de missie op te starten is die vrachtauto weg plz help.... <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 help ik zit vast bij de missie van madd dogg (las venturas) Madd dogg die staat op het dak om zelfmoord te plegen en moet tijdens het filmpje over de randjes van het dak lopen. maar tijdens het lopen in het filmpje valt hij eraf. kan iemad vertellen, wat ik kan doen om die missie uit te spelen ik heb al geprobeerd er een "dekbed" (vrachtauto) onder te zetten maar als ik dan weer vertrek voor de missie op te starten is die vrachtauto weg plz help.... <_< gebruik de zoekfunctie. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 help ik zit vast bij de missie van madd dogg (las venturas) Madd dogg die staat op het dak om zelfmoord te plegen en moet tijdens het filmpje over de randjes van het dak lopen. maar tijdens het lopen in het filmpje valt hij eraf. kan iemad vertellen, wat ik kan doen om die missie uit te spelen ik heb al geprobeerd er een "dekbed" (vrachtauto) onder te zetten maar als ik dan weer vertrek voor de missie op te starten is die vrachtauto weg plz help.... <_< Je kan maar 1 ding doen en dat is herbeginnen. Gebruik je trouwens cheats? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AthenicSword Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 Ik denk dat herbeginnen wel de bestem mogelijkheid is want ik vind het wel vreemd dat hij tijdens het filmpje al naar beneden springt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 er was al een topic over maddog http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=4991&st=0 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 dat is een super groot probleem ik heb het ook gehad. ik ben opnieuw begonnen en toen deed hij het wel goed. er zijn hier trouwens al veel topics over ik heb dat ook even gehad en toen ging ik naar twee dagen weer maddog doen en toen kon ik gewoon naar de auto rennen en toen kon ik hem op pakken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 (bewerkt) ik denk dat je cheats gebruik, want vroeger gebruikte ik ook cheats en dan zat er een filmpje vast. Ik ruilde het spel om (want het was nog in garantie) en het lukte wel. een week later loopte er weer een ander filmpje vast. Het enige wat ik nog kon doen was opnieuw beginnen en dat heb ik gedaan en nu ben ik helemaal uit (zonder cheats dus he, en het is veel leuker :rolleyes: Bewerkt: 28 april 2005 door david Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 ik denk dat je cheats gebruik, want vroeger gebruikte ik ook cheats en dan zat er een filmpje vast. Ik ruilde het spel om (want het was nog in garantie) en het lukte wel. een week later loopte er weer een ander filmpje vast. Het enige wat ik nog kon doen was opnieuw beginnen en dat heb ik gedaan en nu ben ik helemaal uit (zonder cheats dus he, en het is veel leuker :rolleyes: het kan ook andere problemen zijn want iemand in deze topic had geen cheats en toen sprong maddog ook te vroeg dus het kan niet alleen iets met cheats maar het kan ook iets te maken zijn met bijvoordbeeld bugs. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R.i.c.k.y Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 (bewerkt) ik gebruik idd cheats maar iki heb nog nooit code van riot ingetypt... (wel die van rellen etc.) en een auto eronder zetten helpt niet (is weg als ik begin ) ik kan hem ook niet op hem schieten.... dan is hij al aan het springen --(en is het MISSION FAILED)-- :unsure: vriend van mij heeft het spel ook, en kan het wel uitspelen... ik weet dat ik dan zijn memo card kan kopieren... :unsure: maar hoe <_< :huh: :blink: plz stuur het door? p.s liefst geen andere dingen in dit topic bespreken ( niet datik razend ban ofzo) :rolleyes: :crying: Bewerkt: 30 april 2005 door R.i.c.k.y Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 heb jij toen opgeslagen na dat je die cheat had gebruikt van rellen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Probeer het filmpje gelijk weg te drukken, misschien werkt dat. En anders de andere topics zoeken over dit onderwerp. Slotje. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts