lukyluck Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Gewone politieauto maar dan zonder tekst. soms ook een andere kleur ( deze is gewoon groen ) Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Gewone politieauto maar dan zonder tekst. soms ook een andere kleur ( deze is gewoon groen ) Leuk idee, maar ik vind het niet mooi. Het lijkt alsof je met paint gewoon een wit vlak erover hebt gegooid. En als hij is andere kleuren is zal dat ook wel niet mooi zijn. Een rood vlak ergens midden op de politie auto. Volgende keer beter. Grtz RD Reageren
Beagle Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 (bewerkt) Gewone politieauto maar dan zonder tekst. soms ook een andere kleur ( deze is gewoon groen ) Misschien handig om een download link te geven voor de mensen die het willen downloaden? Bewerkt: 22 januari 2009 door Beagle Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Gewone politieauto maar dan zonder tekst. soms ook een andere kleur ( deze is gewoon groen ) Misschien handig om een download link te geven voor de mensen die het willen downloaden? Misschien is de mod nog WIP. Reageren
GTAGibson Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Misschien komt de mod niet eens uit? Reageren
the_dan Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 ik vind m ook niet mooi Reageren
GTAGibson Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Sorry jongen. Geen geslaagde mod Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Sorry jongen. Geen geslaagde mod Volgende keer beter! Reageren
needhack Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 google eens op: gta san andreas unmarked police car. mssg dat je daar wat inspiratie uit haalt. maak m anders helemaal zwart en andere model PS: Sorry 4 bump :o Reageren
Puma Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Je weet dat het een zinloze post is, dus waarom bump je het dan? Doe me een lol en PM de maker in zo'n geval... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.